♫ Skravletråd Mars ♫

Det har min også[emoji1]
f0534b08bac6d64d405657ce1257f244.jpg

bd4668fe00953937251f472f82963fdb.jpg

Og min! [emoji1319][emoji1319]

I dag har det gått i pakking, rydding, klesvask ( vaskeri 5etg uten heis) og litt trening, tur og nå endelig sitter jeg ned ned peis og litt Bv chatt! Håper det fortsatt er litt liv her!

Tips til en 10 t flytur til Thailand med baby? Fått beskjed om at babycradle er "utsolgt" på flighten. My luck Hehe. Det går jo fint det. Har han på fanget. men 10 t er leeeeenge! tar gjerne imot noen tips og råd!

Aldri flydd med små barn jeg så ikke masse tips herfra[emoji4]

I dag har endelig frøkna spist skikkelig frokost. Over ei skive (uten skorpe da) med leverpostei. Fra å bare ha spist noen få biter helst uten pålegg er dette fremskritt! Flott!

Helst spiser hun joghurt, men den vil jeg spare til kveldsmat (hun får bare en for dagen, synes det er nok) og da serveres den med litt grøtpulver i, siden jenta nektet å spise grøt. Spiser hun ikke kveldsmat blir det som i natt. Jeg ammet 6 ganger mellom den da jeg la henne og den da vi våknet i morges. Åtte ganger mellom tannpussene. Det er... For mye. Og altfor lite søvn på mor

Nå skal vi lufte hunden og så skal vi til øyelegen. I går var vi ser og fikk ny stang på brillen til storebror. I dag er det lillesøster som skal ha synssjekk. Og om to uker skal storebror på sjekk.

I dag har endelig frøkna spist skikkelig frokost. Over ei skive (uten skorpe da) med leverpostei. Fra å bare ha spist noen få biter helst uten pålegg er dette fremskritt! Flott!

Helst spiser hun joghurt, men den vil jeg spare til kveldsmat (hun får bare en for dagen, synes det er nok) og da serveres den med litt grøtpulver i, siden jenta nektet å spise grøt. Spiser hun ikke kveldsmat blir det som i natt. Jeg ammet 6 ganger mellom den da jeg la henne og den da vi våknet i morges. Åtte ganger mellom tannpussene. Det er... For mye. Og altfor lite søvn på mor

Nå skal vi lufte hunden og så skal vi til øyelegen. I går var vi ser og fikk ny stang på brillen til storebror. I dag er det lillesøster som skal ha synssjekk. Og om to uker skal storebror på sjekk.
Hurra for spisende barn! Håper det fortsetter utover dagen også :)

Lykke til med sjekk :)

Hurra for spisende barn! Håper det fortsetter utover dagen også :)

Lykke til med sjekk :)
Håper å få til en rytme med mer fast føde på dagen og derved mer søvn/mindre amming på natta. Jenta er 14 mnd så det hadde ikke skadet så sove mer, gjorde det før, men har gått inn på matnekt og derved nattamming igjen....

Sjekken i dag er fordi broren sjeler og det er arvelig. Mellomste gjør det ikke. Så spent på denne. Av og til ser det sånn ut, men egentlig vet jeg at man skal sjele myyye før det er synlig for et utrent øye. Så vi får se hva maskinene måler.

Jeg vil også til syden! Spesielt når jeg skrapte is av bilen i dag morges... da tenkte jeg at det ikke hadde gjort noe med noen dager i plussgrader.
Hadde vært kjekt å få en annen farge enn fiskebollehvit også... kanskje verdt å sjekke hva det egentlig koster å ta litt sol her i området.

Men. Amme litt, lufte hund, dra til øyelegen til time kl 11

Fin plan.

Amme litt=jenta sovna. Det et jo egentlig trille-tur-og-sove-klokka-10 nå.... Hmm...

Ja er i grunn det. Så vips ble det barnehagen på begge. Så tenkte jeg gjøre en del hjemme .

Mnd skifte mars. 1 uke Santa pola

Santa pola? Hvor er det?

Jeg vil også til syden! Spesielt når jeg skrapte is av bilen i dag morges... da tenkte jeg at det ikke hadde gjort noe med noen dager i plussgrader.
Hadde vært kjekt å få en annen farge enn fiskebollehvit også... kanskje verdt å sjekke hva det egentlig koster å ta litt sol her i området.

Usj, solarium er alt for dyrt :( jeg gleder meg til en uke med sommer i mai!

Usj, solarium er alt for dyrt :( jeg gleder meg til en uke med sommer i mai!
joda, men kan ikke ta særlig mer enn 10 minutter akkurat nå uten å bli brent uansett, så det er overkommerlig. Kjedelig å ha null underlagg og bli svidd av norsk vårsol også

joda, men kan ikke ta særlig mer enn 10 minutter akkurat nå uten å bli brent uansett, så det er overkommerlig. Kjedelig å ha null underlagg og bli svidd av norsk vårsol også

Jeg tror jeg må ta litt før vi drar til syden... greit å ha litt underlag når man bare skal være en uke.

Jeg tror jeg må ta litt før vi drar til syden... greit å ha litt underlag når man bare skal være en uke.
Jeg syns det er lurt. Hvis ikke må man bruke veldig høy faktor for ikke å bli brent, og da får man jo ikke noe særlig farge.

Jeg syns det er lurt. Hvis ikke må man bruke veldig høy faktor for ikke å bli brent, og da får man jo ikke noe særlig farge.

Nei, sant det. Pleier alltid få bedre farge når underlaget er på plass [emoji1303]

Back
Topp