♫ Skravletråd Mars ♫

Noen som skal noe kjekt i morgen? Jeg skal rydde huset og ta en ekstra vakt:) super spennende dag.. juhu

God natt. Får prøve å legge meg med den snorkende bjørnen. Trøtt er jeg hvertfall :)

Ses i morgen! [emoji39]

10 timer ja? Hørtes lenge ut. Enda ikke flydd med mine to... Så null råd. Tatt bare bilturer og de sovner mesteparten av tiden da :)

Men så effektiv du er altså!

Ja jeg liker å si jeg har en mild ferie-ocd. Må pakke, vaske og rydde alt klart i god tid før vi drar. Kvelden før avreise skal bestå av avslapping :)

Gleder meg :)

Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]

Let på de siste stedene du tror du har lagt det! Funker som regel for meg [emoji6]

Noen som skal noe kjekt i morgen? Jeg skal rydde huset og ta en ekstra vakt:) super spennende dag.. juhu

I morgen blir det babysvømming og familiebesøk. Drar på ferie på torsdag så blir nok litt pakking og orging hjemme og [emoji5]

Min gjorde det i noen uker
Noen uker? Ja, hun skal vel klare seg så lenge hun tisser hjemme. Men hvordan var det med bæsjing hos dere?
Virker som hun holder seg her til hun ikke klarer mer, forhun vil hverken bæsje på potta/do eller i bleia [emoji53]

Slappe av første del av dagen, være her med sykt barn andre del... super spennende [emoji23]

Tydeligvis [emoji53]
Får håpe det. Hun hadde sittet på do noen ganger i dag, men ville visst ikke tisse. Er vel litt annerledes enn hjemme da, for her vil hun kun på potta. Har tenkt det er fordi hun dingler med beina om hun sitter på do, men hun sitter fint på de små doene i bhg :) får håpe det løsner. Hun kan jo ikke holde seg slik hver dag.

Kanskje la henne ha med potta i barnehagen?[emoji4] hvis hun liker det bedre?

Hu er 11 år nå da hu andre og hu er kjempetrygg i vannet og går på ungdomssgruppa :) Så virker som når de først får det til, så gjør de det ordentlig også :D Bare knekke koden litt

Det holder jeg med deg i. Ellers blir man for våken og hele natta er tull. God natt [emoji1]

Ja de må nok bare knekke koden først[emoji4] håper han gjør det før Mallorca i juli..

Back
Topp