Guttungen har,skal være dinosaurlurer på om frøkna skal være marihøne. Får se
![]()
Ser dem for meg allerede, tenker de blir fine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Jeg hadde glatt valgt å sove. Med lydløs mobil. Også har jeg slått av varsel fra bv.Litt koseligere å henge med oss, enn å sove vel?![]()
Kan få se bilde vettuSer dem for meg allerede, tenker de blir fine.![]()

Alltid [emoji1] Var bare ikke trøtt nok til å sovne [emoji87]Litt koseligere å henge med oss, enn å sove vel?![]()
Multitasker.
Skulle liksom spise frokost, bare ordnet til lillesøster først. Også må jeg ringe øyelegen, og vips var hun ferdig.
Men leke? Nei, hun vil ammes. Og jeg skal spise. Og øyelegen var opptatt så jeg må ringe igjen.
Guttungen har nemlig knukket brillestangen sin. Eller, som han påpeker, det var ikke han, det var lillesøster.
De er tapet med gaffa/ducktape/mcGyver-tape...
En del ærend,storhandle,kjøpe gaver,kostyme osvdu?
Er ikke det litt deilig, å plutselig komme på at man faktisk har fri?Håper du finner på noe gøy med fridagen din og nyter den maks.
Blir bare å leke sykesøster for den nyopererte, så blir rolig dag her.![]()
Frokosten ble etter alt det andre.Du er god på multitasking![emoji2]
Ja [emoji87][emoji86][emoji85] Ler nå. Men shit når det står på.
De søker ikke nå. Og er ganske sikker på det er kun de rundt Oslo. Hvertfall nærheten. Så litt langt å reise til Stavanger området da gitt [emoji23]
Nei, veldig lite igrunn. Mista mer lysten på godteri, potetgull og brus etter jeg ble gravid. Selvom jeg kan ta meg noen biter![]()
![]()
Da har besøket satt snuta sørover igjen, så da blir dere kanskje å se mer til meg her inne igjen![]()
Håper ingen blir fornærma over at jeg har prioritert det virkelige liv noen dager fremfor dere....![]()
Måtte forresten snike meg forbi elgen som sto og spiste på buskene i hagen til naboen i dag morges når jeg skulle lufte bikkja. Glemmer helt av hvor svære de dyra er før man får de så på nært hold.
![]()
Frokosten ble etter alt det andre.
Men planen er klar. Ca halv tre drar jeg på butikken. Handler middag og oppvaskmiddel og så plukker jeg opp gutten på skolen etter spilletimen klokka tre og drar til øyelegen hvor de sier de kan fikse brillen bare vi kommer før hun skal hjem klokken fire. Jeg tar med plasterfjerner, for mannen har tapet godt med gaffa....
Da har besøket satt snuta sørover igjen, så da blir dere kanskje å se mer til meg her inne igjen![]()
Håper ingen blir fornærma over at jeg har prioritert det virkelige liv noen dager fremfor dere....![]()
Måtte forresten snike meg forbi elgen som sto og spiste på buskene i hagen til naboen i dag morges når jeg skulle lufte bikkja. Glemmer helt av hvor svære de dyra er før man får de så på nært hold.
hyggelig å høre at jeg er velkommen tilbakeIngen sure miner her fordi du prioriterer familie![emoji23] koselig å ha deg tilbake da!
Hvor bor du som har elg i hagen?![emoji33]
Og så må jeg avgjøre hvor mange flere dager vi skal la dette gå.
Lillemor klør tydeligvis
![]()
Bedre når hun ikke har kommet til huden mens hun sov med pyaj da.![]()
Da ser vi bare kloremerkene, liksom...
Typen som var på besøk, så mye mer trist enn deilig at han dro. Men nå ser det ut som prosjekt avstandsforhold avsluttes i juni/juli i årGøy med besøk, men også veldig deilig når de drar igjen
Selvfølgelig forstår vi prioriteringen din.
Hvem var det som var på besøk?
Elg? Nå nærme? Da tror jeg at jeg hadde snudd[emoji33]