TUL i dag..

slinsie

Forumet er livet
Høsthjerter 2017
Nei, ingen tvillinger. Men når du forventer å finne et blåbær og finner et fuckings svært jordbær!!

Da blir man litt sjokka!
Dette er nemlig et 10 uker gammelt foster!
Så jeg er ca 10+0 og ikke 6+6 som forventet...

Gynekologen som er godt oppi åra og ganske mye erfaring bak seg var ganske sjokka/satt ut selv..
Han kunne ikke huske å ha opplevd dette før...

Såeh. På tross av at vi hadde ISCI forsøk så har vi blitt gravide på egen hånd...3 uker før...
Jeg synes det er helt rart.

3eca973ec926d645cbf9d0d59aa438d9.jpg

Nei, ingen tvillinger. Men når du forventer å finne et blåbær og finner et fuckings svært jordbær!!

Da blir man litt sjokka!
Dette er nemlig et 10 uker gammelt foster!
Så jeg er ca 10+0 og ikke 6+6 som forventet...

Gynekologen som er godt oppi åra og ganske mye erfaring bak seg var ganske sjokka/satt ut selv..
Han kunne ikke huske å ha opplevd dette før...

Såeh. På tross av at vi hadde ISCI forsøk så har vi blitt gravide på egen hånd...3 uker før...
Jeg synes det er helt rart.

3eca973ec926d645cbf9d0d59aa438d9.jpg

Helt fantastisk at dere har klart å bli gravide på egenhånd! :D

Å så herlig bilde [emoji173][emoji173][emoji173]

Skjønner jo at du er helt i sjokk! [emoji1]

Åå lille fine babyen [emoji7][emoji7] tenk den følelsen da å bli satt så langt frem [emoji1]

Wow. Blir litt overraska over at det ikke har blitt oppdaga i prosessen... men ellers ser alt bra ut?

Alt ser veldig bra ut. På innsetting hadde jeg vært bare 3 uker på vei så da mente han at det omtrent var umulig å se noe... så han skjønte godt at de hadde oversett det. Jeg fatter det ikke helt likevel. Plutselig hopper jeg over store del av de 'usikre ukene'.

Plutselig så vi hender og føtter liksom på UL. Ikke helt forberedt på den.

Oioi, for en overraskelse [emoji7] Fine babyen [emoji7] Og det er vel greit å hoppe over tre uker sånn i starten? [emoji23] Men skjønner godt det var en overraskelse ja! Det forklarer jo de tidlige testene og symptomene [emoji6]

Oj, for en herlig overraskelse :) gratulerer med fine babyen ^^

Alt ser veldig bra ut. På innsetting hadde jeg vært bare 3 uker på vei så da mente han at det omtrent var umulig å se noe... så han skjønte godt at de hadde oversett det. Jeg fatter det ikke helt likevel. Plutselig hopper jeg over store del av de 'usikre ukene'.

Plutselig så vi hender og føtter liksom på UL. Ikke helt forberedt på den.
Men akkurat det er jo bare helt fantastisk :Heartred
I uke 10 er jo risikoen for at noe går galt falt til like lavt som blir resten av svangerskapet egentlig. Jeg husker jeg pusta letta inn rundt 9+3 av at ting egentlig var ganske safe :)

Nei men så fantastisk :)

Så gøy[emoji2][emoji106]

Så fantastisk! :) Ventetiden er lang nok som den er, så gjør jo ikke noe å ble satt frem noen uker! :Heartred

Gratulerer, så moro xsmile9 fant ut at jeg var gravid en måned før vi skulle begynne med prøverør. Moro å se at man kan klare det selv :happy: ser og vi bruker samme gu :p

Back
Topp