♫ Skravletråd Mars ♫

Min vil kun ha reflex
Barnas hus outlet solgte de til 30 kr flr å vi hamstrer, nå er de for små.
Kjøpte noen peak pearformance nå men de ble borte flrste dagen

Min er heldigvis ikke kresen på hansker. Har tidligere kjøpt på europris. Men i år har de ikke hatt tilbud. Så da har det ikke blitt kjøpt inn noe heller. Får følge med nå når salgene starter.

Min er heldigvis ikke kresen på hansker. Har tidligere kjøpt på europris. Men i år har de ikke hatt tilbud. Så da har det ikke blitt kjøpt inn noe heller. Får følge med nå når salgene starter.
Jeg er kresen å kb er kresen ;)
Ikke at de må være så dyre men de må være gode

b2c904d38157aaddd80fe37484c745aa.jpg

Flette er lettere enn man tror! Jeg er relativ fersk.

Så fint! Du er flink, noen har det, andre ikke. :P Mulig jeg spør deg om råd når jeg blir å sette i gang. ;)

Så fint! Du er flink, noen har det, andre ikke. :P Mulig jeg spør deg om råd når jeg blir å sette i gang. ;)

YouTube er min venn/ og drops sine strikkevideoer. Lærer meg alt på nett [emoji5]
42c25a6ecbf17a65cfb3b04efd3c8ee8.jpg

Dette er en Kjappstrikka drakt, er det første jeg har strikket med oppskrift. Har tidligere aldri skjønt bæret, men plutselig knakk jeg koden

YouTube er min venn/ og drops sine strikkevideoer. Lærer meg alt på nett [emoji5]
42c25a6ecbf17a65cfb3b04efd3c8ee8.jpg

Dette er en Kjappstrikka drakt, er det første jeg har strikket med oppskrift. Har tidligere aldri skjønt bæret, men plutselig knakk jeg koden

Så søt! :) Den har jeg også tenkt å få begynt på en dag. Synes det går fint å strikke etter oppskrift, men en fordel at lysten er der. :P Bra utvalg på knapper, kjøper du på nett?

Hva har du spist?

Kompe(raspeball) med saltkjøtt og pinnekjøtt. Sjokolade mousse til dessert. Og kake etterpå.

Jeg har nå levd de siste ukene på strengt lavkarbo regime. Så var ikke plass til mye mat i magen. Men fyttiflate så tung jeg er i magen nå. Føles som jeg har spist stein[emoji23]

Kompe(raspeball) med saltkjøtt og pinnekjøtt. Sjokolade mousse til dessert. Og kake etterpå.

Jeg har nå levd de siste ukene på strengt lavkarbo regime. Så var ikke plass til mye mat i magen. Men fyttiflate så tung jeg er i magen nå. Føles som jeg har spist stein[emoji23]
Potetball (som raspeball er kalt her i traktene) blir man utrolig tung i magen av, men fy så godt. Og med pinnekjøtt til da!!!! Sulten!!!

Man blir stinn i magen sv ball har jeg hørt

Back
Topp