Snart måneden for ettårsdagen her.

MittNyeLiv

Elsker forumet
Hvilke planer har dere for dagen?


Jeg handler på eBay og planleggger nøysomt.
Invitasjoner er sendt i posten, og mange svar er kommet.

Vi kjører pizza og pølser, samt kaker etterpå.

Lokalet er bestillt for 6 måneder siden, og står klart. Flagg til den store flaggstangen er bestillt.

Kjøpte kjole på eBay til bursdagsbarnet, som blir alt alt for stor. Gav den bort til ei som ble 2 år forje uke.

Vi tenker at vi inviterer de som inviterer oss. For etter noen år blir det bare skoleklassen i en omgang og familie og vennefest i en annen omgang.
 
Oi ehh.. Nei viehh... Skal be inn nærmeste familie pr telefon/melding, også våre nærmeste venner dagen etter eller noe. Det blir ballonger fra nille og pølser tror jeg. Og kaker da.. Ja.. [emoji23] Hjemme i stua [emoji23]
 
Ja, nei, her blir det invitasjoner per telefon/melding, kaker og kaffe med familie og faddere her hjemme og thats it. Ingen ballonger, for ballonger og barn er farlig, så så kjip er jeg [emoji23] og helt sikkert ingen spesiel pynt heller.
 
Ja, nei, her blir det invitasjoner per telefon/melding, kaker og kaffe med familie og faddere her hjemme og thats it. Ingen ballonger, for ballonger og barn er farlig, så så kjip er jeg [emoji23] og helt sikkert ingen spesiel pynt heller.
He he he liker du ikke om de smeller? Eller redd for å få i halsen?
 
Hoi, har ikke begynt å tenke på det enda. Det blir nok noe feiring :happy:
På tide å starte planleggingen skjønner jeg :joyful:
 
Her blir det to besøk, ett familiebesøk og etter besøk av venner av oss med barn:)
Blir pizza og kaker:) pynt har jeg ikke tenkt på men henger kanskje opp noen ballonger:)
 
Da er uken her, vi blir 68 gjester. Gleder oss masse masse. Håper ettåringen også får en fin feiring med familie og venner.

Gratulerer til ditt barn også. Ha en fin dag.
 
Over all forventning. 30 barn og 40 voksne.
22 pizzaer, 22l brus, 40 pølser med lomper og 7 kaker og masse masse latterkramper.

0e43ab6677a8dae153fbd927ec42564e.jpg
 
Over all forventning. 30 barn og 40 voksne.
22 pizzaer, 22l brus, 40 pølser med lomper og 7 kaker og masse masse latterkramper.

0e43ab6677a8dae153fbd927ec42564e.jpg
Høre koselig ut! [emoji1]
 
Her ble det en rolig bursdag med babyvenner på dagen og heldagsbursdag med familie dagen etter. :D Var først her hjemme på familiedagen, kaker og lunsj, så dro vi ut for å spise på kvelden. Gøy med bursdag :D
 
Back
Topp