Ferdig med detKos deg med det[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferdig med detKos deg med det[emoji2]
Mhm er i grunn detNok å pusle med da[emoji2]
Sånn som her da med andre ordHer er det ikke overnatting enda. kommer vel snart. Både med ene og andre tenker jeg. Straks eldste har overnatting er nok mellomste klar...
Periodevis hadde vi både besøk for eldste og mellomste 1-2 ganger om dagen her i et par uker, men så roet det seg litt igjen, toppet seg i vinterferien og roet seg litt igjen denne uka.
Håper jeg og. Frøkna har foreløpig holdt seg grei denne gangen da. Men når jeg føler meg så dårlig pga slim o.l, så skjønner jeg hvor hardt det må være for en bitteliten babykropp som ikke klarer å hoste opp og spytte ut. Får jo problemer med å svelge unna selv ogHåper virkelig dere snart er i form igjen[emoji4]
Tårene triller for dere[emoji20] koselig at dere pynter med lys[emoji173]
Hihi. faktisk: joggesko og pensko/jobbsko![]()

Vi er på vei til svigermortenkte vi bare så 30km damer på ski vm der borte. L liker seg der
![]()
Ikkeb jeg heller, før jeg googlet tips i gårSå skal vist hjelpe å sitte en halv løk på nattbordet/ under sengen. Så skal hosten forsvinne ganske fort. Hehe. Kjenner jeg er skeptisk, men mange som sier det funker
Og hvis hun får sove så tåler jeg litt løk lukt. For når hun våkner, våkner minste og han blir jo helt i 100 og bruker lang tid på å sovne igjen
![]()
Sender du litt med første fly til Stord?[emoji16][emoji16]
Ja, jeg skulle nok absolutt hatt noen sko til. Savner av og til noe annet enn joggesko eller støvler. Så blir nok en av de første tingene jeg kjøper når jeg er tilbake i jobb etter permisjonMine vokste også litt med barna, en halv str for hver av de to første, som medførte litt utskifting.
Jeg har ikke mye sko. Men et par gode pensko har jeg, og er glad for. (og et par jeg kjlpte til 49 kr da jeg var student som jeg burde kastet. Vonde er de! Og sikket for smp, jmf det med ungene. Dog, de GODE er eldre. (OG dyre, men kjøpt da jeg enda bodde hjemme faktisk. Jeg har altså hatt dem i sånn 17-18 år så pr år er ikke så dyre...)
Også har jeg sandaler med og uten hæl, vledig glad for at jeg fant igjen de med hæl, den ene har vært borte siden flyttingen og dukket opp nå i vinter. De er jo finfine til sommerselskaper.
Ute på ting er ikke jeg så mye heller, men jeg har stor slekt og en del markeringer. 90 års dag neste måned. Leid lokale, ikke egnet til å ta av seg skoene. Ikke egnet til joggesko synes jeg. Mye bursdager, men da kan jeg ta av meg skoene nr jeg kommer, den er grei. Konfirmasjon og dåp rett som det er, men da går jeg i bunad.
Jeg mangler støvler da, det burde jeg hatt egentlig. Men jeg har goretx joggesko, det hjelper. Og vintersko, de er jeg veldig glade for selv om vi ikke har så mye snø. Gode når det er kaldt, og glatt.
Send over litt daIkke jeg heller før gutta kom hjem med oppskrift fra SFO [emoji2]
Hehe, ja det sal jeg gjøre. Er veldig spent selvSkader jo ikke å prøve![emoji12] du får oppdater oss om det funker!
Får kikke innom da
Ja var bra detSå bra du ble bedre[emoji4][emoji4]
Ferdig med det
Håper jeg og. Frøkna har foreløpig holdt seg grei denne gangen da. Men når jeg føler meg så dårlig pga slim o.l, så skjønner jeg hvor hardt det må være for en bitteliten babykropp som ikke klarer å hoste opp og spytte ut. Får jo problemer med å svelge unna selv og
Må jo pynte opp så han har det så godt som han kan. Han har en bamse stående der og, og frøkna prøvde ikke å ta den med seg.
Hun pekte på den og tittet spørrende på meg. Jeg sa til henne at den kan få ligge hos lillebror så han har noe å leke med. Og da nikket hun og gikk videre for å se på de andre plassene ♡
Åååh men de hadde isbjørn buksen i riktig strGjør det[emoji4] litt dårlig med størrelser igjen da..
Like greit å bli ferdigFlink og effektiv er du[emoji2]
Sljønne storesøsterHåper jeg og. Frøkna har foreløpig holdt seg grei denne gangen da. Men når jeg føler meg så dårlig pga slim o.l, så skjønner jeg hvor hardt det må være for en bitteliten babykropp som ikke klarer å hoste opp og spytte ut. Får jo problemer med å svelge unna selv og
Må jo pynte opp så han har det så godt som han kan. Han har en bamse stående der og, og frøkna prøvde ikke å ta den med seg.
Hun pekte på den og tittet spørrende på meg. Jeg sa til henne at den kan få ligge hos lillebror så han har noe å leke med. Og da nikket hun og gikk videre for å se på de andre plassene ♡
Vel. Så flere frø enn du ønsker plantet, det blir ikke av alle. Vi sår dessuten stort sett månedsjordbær, "kultivert markjordbær" som kan høstes hele sesongenSå koselig med jordbær[emoji2] det har jeg ikke sådd før... er de enkle å få til?[emoji4]
Det er det nok ikke, men tror hun skjønner mer enn vi vet selv om hun er veldig liten ♡Sljønne storesøster
Er vel ikke så lett for henne å skjønne