Litt rødt

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
Var litt rosa på papiret da jeg var på do:( Flere som har opplevd dette?

Jeg også spotter litt lyserosa/brunt. Merker at aktivitet gjør alt verre, så er sykemeldt. Skal ringe og få svar på hcg tirsdag og bestille UL til uken.

Jeg også spotter litt lyserosa/brunt. Merker at aktivitet gjør alt verre, så er sykemeldt. Skal ringe og få svar på hcg tirsdag og bestille UL til uken.

Får håpe det ordner seg for deg og at spira sitter godt fast hos deg også:Heartbigred

Jeg har begynt å blø i dag. Er akkurat som utflod som er rosa eller veldig lett mensen. Ingen "klumper" eller veldig mørkt blod. Er så ufattelig redd for at jeg skal miste. [emoji17]

Jeg har begynt å blø i dag. Er akkurat som utflod som er rosa eller veldig lett mensen. Ingen "klumper" eller veldig mørkt blod. Er så ufattelig redd for at jeg skal miste. [emoji17]

Jeg er så ufattelig redd for å miste jeg å! Tenker ikke på annet å er ofte på do for å sjekke!

Krysser fingrene for deg [emoji173]️

Tror nok at vi har mistet. Negativ test i kveld og mer blod kommer. [emoji24]

Back
Topp