Var på tidlig ultralyd i går (8+2) pga ganske vonde smerter i midten av ryggen som har vart en ukes tid (ingen blødning). Der så de foster og et hjerte som banket, men fosteret målte kun 7.7mm (ca 6+4) med hjertebank på 133. Dvs at det målte 12 dager mindre enn menstermin.. De sa at jeg kanskje hadde hatt en sen eggløsning, men siden jeg fikk possitiv test for 4,5 uker siden, så vil jo det si at jeg fikk possitiv test samtidig med befruktningen omtrent, og det er jo ikke mulig. Jeg ble kjempeengstlig og spurte om dette ville si at utviklinen ikke gikk som den skulle. De svarte ikke, sa bare at jeg ikke skulle bekymre meg, og ba meg komme tilbake ved 12 uker (etter ny termindato).
Nå er jeg kjempe lei meg, engstelig og redd. Jeg forstår jo egentlig at dette ikke går veien.. Jeg tok både eggløsningstest, og graviditetstest, og vet at jeg derfor er 8 uker+.. mens fosteret bare er 6+4. Termin ble flyttet fra 10.Oktober til 22 Oktober..
Jeg forstår ikke at de bare ba meg om å slappe av og vente i 6 uker på ny UL..Det er jo helt forferdelig å skulle vente så lenge når man er så sikker på at noe er galt..
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, og føler meg helt tom, og trist, og redd og ja..ikke så bra rett og slett..
Noen som har noen råd?
Nå er jeg kjempe lei meg, engstelig og redd. Jeg forstår jo egentlig at dette ikke går veien.. Jeg tok både eggløsningstest, og graviditetstest, og vet at jeg derfor er 8 uker+.. mens fosteret bare er 6+4. Termin ble flyttet fra 10.Oktober til 22 Oktober..
Jeg forstår ikke at de bare ba meg om å slappe av og vente i 6 uker på ny UL..Det er jo helt forferdelig å skulle vente så lenge når man er så sikker på at noe er galt..
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, og føler meg helt tom, og trist, og redd og ja..ikke så bra rett og slett..
Noen som har noen råd?