Kveldsuro tilbake??

Ransua

Gift med forumet
Hei alle sammen.

Kjenner jeg kommer til å bli sprø snart. Mini har de siste dagene vært ekstremt urolig. Egentlig gjennom hele dagen, men kvelden er verst!! Mannen som lurte på nå om kveldsuro er tilbake. Trodde akkurat dette ikke kom tilbake når du først var kvitt det?

Vi har også mistenkt tenner. Har litt dårlig appetitt. Tilbyr pupp ved hver anledning som byr seg, heldigvis ikke nektet, men er ofte bare "smatting" og ikke spising.

Akkurat fylt 6 måneder.

Noen andre som har det sånn?

Hei alle sammen.

Kjenner jeg kommer til å bli sprø snart. Mini har de siste dagene vært ekstremt urolig. Egentlig gjennom hele dagen, men kvelden er verst!! Mannen som lurte på nå om kveldsuro er tilbake. Trodde akkurat dette ikke kom tilbake når du først var kvitt det?

Vi har også mistenkt tenner. Har litt dårlig appetitt. Tilbyr pupp ved hver anledning som byr seg, heldigvis ikke nektet, men er ofte bare "smatting" og ikke spising.

Akkurat fylt 6 måneder.

Noen andre som har det sånn?

Her! Urolig, våkner mye om nettene, spiser ikke lenger hele flaska.. Men kjenner ingenting i munnen hans enda. :s

Jeg kjenner heller ingenting i munnen, men har fått tannpleier til å sjekke - er hoven så tenner kan komme når som helst... Men skjønner ikke at de blir så sinnsykt urolige på grunn av tenner..?

Noen andre som har opplevd det?

Her ble min gutt veldig urolig når tennene var på vei :( sutra og knirket hele døgnet, sov dårlig, gren når han spiste (både av flasken og middag/grøten) nå er begge fortenna kommet opp og han er mye roligere, finner søvnen selv igjen, sover bedre om natten og spiser godt igjen :):)

Her ble min gutt veldig urolig når tennene var på vei :( sutra og knirket hele døgnet, sov dårlig, gren når han spiste (både av flasken og middag/grøten) nå er begge fortenna kommet opp og han er mye roligere, finner søvnen selv igjen, sover bedre om natten og spiser godt igjen :):)
Slemt å si det, men så deilig å høre at jeg ikke er alene om det! Husker du hvor lang tid det gikk sånn cirka fra uro startet til tennene var fremme?

Det litt kjipe svaret er at kveldsuro (eller dagtidsutring) kommer og går litt. Kanskje tenner på vei, kanskje de brygger på noe, kanskje litt vondt i magen av noe han eller du har spist, kanskje inntrykk fra dagen som de slider med å fordøye (søk opp utviklingssprang).

Det BLIR helt klart bedre og bedre men urolige kvelder og dårlige netter kommer for de fleste på besøk med ujevne mellomrom en god stund.

Klem til deg!

Huff... Merket i dag at stemmen er annerledes. Kan hende det har vært årsaken til ekstra mye uro. Men gnager fortsatt på hendene sine da:-/

Slemt å si det, men så deilig å høre at jeg ikke er alene om det! Husker du hvor lang tid det gikk sånn cirka fra uro startet til tennene var fremme?

Her var han veldig urolig en ukes tid før første tannen kom opp(to uker mellom fortenna nede), eg syns jo han har sikla mye hele tiden, men uken før tannen kom da virkelig bare rant det ut av munnen hans!

Her var han veldig urolig en ukes tid før første tannen kom opp(to uker mellom fortenna nede), eg syns jo han har sikla mye hele tiden, men uken før tannen kom da virkelig bare rant det ut av munnen hans!
Ok. Min sikler generelt mye, og kan ikke si at det egentlig har blitt noe mer de siste dagene (kanskje den ene dagen). Takk for svar. Krysser fingrene for at urolighetene gir seg snart.

Back
Topp