♫ Skravletråd Mars ♫

Til dere som likte den sjokoladen med salt lakris, fant i dag ut at de har begynt å selge den i stor plate også (155gr). Så måtte selvfølgelg kjøpe en idag da vi var ute å handlet :)
Vis vedlegget 219886
Det så ut som noe mannen min hadde elska [emoji16]

Lager potet, grønnsaker, brun saus og nakkekoteletter. Godt å varme opp igjen for mannebeinet også :D Han har jobb utenom, er ekstra den brøytinga. Men tar jommen på :) han fikk max 5 timer søvn i går. Nå har han sovet siden 12 da. Så får mer i dag heldigvis :)

Godt han fikk litt mer søvn da.
Hva jobber han med i tillegg da?

Gikk kjempefint! Du husker godt :D

Fikk lov å prøve meg der og om alt går fint og sånt kunne jeg få ringevikar jobb etterhvert og sommervikar og gudene vet hva som kommer etterhvert. Arbeidstid er da 0830 til 1400. Perfekt mtp unga mine! :D

Så må bare få tak i hu på nav og gi beskjed og få kontrakt nå. Så er jeg i gang [emoji1][emoji1] Hu på nav er syk da [emoji14] Typisk hehe
Åhh nå ble jeg glad!:) fin arbeidstid ja. Hva jobb er dette?:) så flott altså !!

Sånn. Kake klar til levering på skolen.

Uten
Egg
Melk
Soya
Nøtter.

Men med gluten og sukker. Så ikke for cøliaki eller diabetes.

Skjønner ikke hvordan vi overlevde tidligere når vi ikke visste om alle disse allergiene... :hungover:

Hørtes kos ut ja. Send gjerne bort litt strikkelyst, er helt tørke her og mange UFOer liggende... o_O
Har aaaltformange ufoer her hjemme også.Men finnes så mye fint at jeg greier ikke gjøre meg ferdig før jeg begynner med ett nytt ett [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Har aaaltformange ufoer her hjemme også.Men finnes så mye fint at jeg greier ikke gjøre meg ferdig før jeg begynner med ett nytt ett [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Her kjøper jeg inn garn hver gang det er salg, til "neste prosjekt". Blir aldri ferdig med et og nå har jeg heller ikke begynt med nytt... Mye jeg har LYST til i alle fall, men blir ikke noe av noe. :P

Trives du? :D Planen er å ta utdanning også. Men det er en dag i uka da :D Må først bare få ett ja fra nav :D Det tar sin tid visstnok hehe
Trives godt:) gått ned til 70% nå(har i utgangspunktet 100%). Jobber i et lite bofellesskap

Back
Topp