Mars....

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Himmel, nå er vi i mnd før vår mnd! [emoji38]
Nå går det fort til vi sitter med de nydelige små i armene. [emoji173]

Er vel noen her inne som kommer til å føde nå i mars, så vi må vel ha på plass en føde-tråd etter hvert? [emoji4]

Har tenkt litt på fødelista jeg også :) Kanskje en av de organiserte sjelene her som f.eks @charmiiss orker å lage det? :love2

Jeg skal føde i mars selvom termin er 4.4 :) noen som vil lage, eller skal førstemann som føder bare gjøre det?!? [emoji3][emoji3]

Da er listene ordnet, håper dere synes det ble greit! Har sendt mail til admin om hun kan feste de på toppen for oss :)

Da er listene ordnet, håper dere synes det ble greit! Har sendt mail til admin om hun kan feste de på toppen for oss :)
Synes det ser bra ut :gen014 Håper bare folk leser gjennom hovedinnlegget og ikke gratulerer i fødetråden. Ser det er mange i februar/mars trådene som glatt har oversett det :smiley-angry003

Synes det ser bra ut :gen014 Håper bare folk leser gjennom hovedinnlegget og ikke gratulerer i fødetråden. Ser det er mange i februar/mars trådene som glatt har oversett det :smiley-angry003

Ja... Vi håper folk leser godt, har prøvd å understreket det _VELDIG_ tydelig.... :wacky:

Wow, så spennende!!! Når vet du helt sikkert? :) Jeg blir kanskje satt i gang 14.mars, hvis jeg har like mye vondt og det ikke har skjedd noe før.

Oj så spennende ;) er det noe spesiell grunn til det?

Jeg har lite bekken og ble satt igang forrige gang i uke 38+0. Da var baby 2,6kg ved fødsel og det gikk greit med vakuum og klipping [emoji4] Forrige uke på vekstestimering var baby 2,4kg og med 200g / uke vil hun være ca 2,8 mandag 13.mars! Vi gjør en siste måling da og setter i gang der og da eller bestemmer dato senere den uken for i gangsettelse [emoji16]

Hva med deg lillemor82? Er det pga smerter du settes i gang? Tenk vi er mødre snart!!!!

Jeg har lite bekken og ble satt igang forrige gang i uke 38+0. Da var baby 2,6kg ved fødsel og det gikk greit med vakuum og klipping [emoji4] Forrige uke på vekstestimering var baby 2,4kg og med 200g / uke vil hun være ca 2,8 mandag 13.mars! Vi gjør en siste måling da og setter i gang der og da eller bestemmer dato senere den uken for i gangsettelse [emoji16]

Hva med deg lillemor82? Er det pga smerter du settes i gang? Tenk vi er mødre snart!!!!
Ja, er pga smerter dag og natt. Sover nesten ingenting lenger og er temmelig utslitt. Legene har jo trodd jeg kom til å føde lenge nå og skjer det ikke før 14.mars ville de vurdere å sette i gang. De sa det var ganske annerledes med en slik vurdering når man har født før og i tillegg er veldig moden. Fungerer jo ikke i det hele tatt i hverdagen og har to små jenter også, så blir fantastisk å slippe alle smertene og være mer tilstede igjen. Men, vil aller helst slippe å bli satt i gang, så håper det setter i gang av seg selv snart. :)

Ja, tenk at snart har vi de små skattene våre her!! ❤️

Ja, hjelp! Med termin tidlig i april, må jeg si det plutselig har gått opp for meg at dette kan være måneden jeg føder [emoji33] Selv om jeg har mest tro på å gå over da.. Men allikevel. Gleder meg til fødemeldingene kommer på løpende bånd her inne [emoji173]

Back
Topp