♫ Skravletråd Mars ♫

Ja [emoji7] Måtte kikke på kjørelista hans. Men det gjorde han! Syns å huske svigermor kjøper is fra han. Mye. Sånn typ hver gang over 2000 kr [emoji23]

Så bra, men hjelpes - blir mange sitronfromasj for 2000 kr!! :hilarious:

God morgen alle sammen :singing:
Håper dere har fått en fin og god start på dagen ;)
Våknet opp til -7 idag:wideyed: huttetu... Idag står husvask på planen her :)

Noenlunde hvertfall. Mannen kom ikke hjem før i natt en gang. Rundt halv 3 tror jeg. Han brøyter... Så glemte han å skru av vekkerklokka si. Så den peip kl 5. Også ble han oppringt rundt 6 tiden. Måtte ut å brøyte igjen.
Så ble litt forstyrra denne søvnen. Ligger enda i senga da [emoji14]

Oisann. Da blir det litt amputert søvn ja.

Da kan jeg i hvert fall notere meg at brøytemann skal jeg ikke bli når jeg blir "stor".
Herlighet han har sove lite i natt da[emoji33]

Så bra, men hjelpes - blir mange sitronfromasj for 2000 kr!! :hilarious:
Haha ja. Men hu handler en del fisk også. For logisk nok (?) Har isbilen mye fisk [emoji23] Ikke helt det jeg tenker på når jeg hører isbil.

Oisann. Da blir det litt amputert søvn ja.

Da kan jeg i hvert fall notere meg at brøytemann skal jeg ikke bli når jeg blir "stor".
Herlighet han har sove lite i natt da[emoji33]
Uff ja. Men han la seg før 18 i går. Men fikk ikke sove lengre enn til 2030 da heller gitt. Regner med han kommer rett hjem etter brøyting om 3 timer eller noe sånt. Og da tenker jeg han legger seg rett etter middagen. Så blir litt tull i løpet av vintermnd. Men guri så kjekk lønn han får [emoji23]

God morgen alle sammen :singing:
Håper dere har fått en fin og god start på dagen ;)
Våknet opp til -7 idag:wideyed: huttetu... Idag står husvask på planen her :)
God morgen! Godt når husvasken er overstått da [emoji7] Er da det er digg å slenge seg i sofaen og bare nyte det [emoji1]

Back
Topp