♫ Skravletråd Mars ♫

Ja da er det litt verre. Kanskje de er snill og tar inn til deg! Bare si du kjøper alle, hvis de må ta inn så og så mange ;) Haha, nei ett par ferge turer ekstra for litt sitronfromasj er jo helt greit det [emoji14] (Sier hun som kan gå 300 m for å få tak i fromasj )
Mhm! [emoji23][emoji23] De hadde nok flydd utav butikken uansett [emoji87]

Ah, jeg forstod det sånn at begge var veps [emoji28]
Da forstår jeg!
Måtte tenke veldig nå. Var ganske sikker på jeg skrev bie ser du der [emoji23] Men går litt fort i svingene her og batteriet er nede på 8% nå. Så skriver liksom raskere i håp om det tar lengre tid å miste den helt [emoji23]

Det er hvertfall tidkrevende og mye jobb, men fikk det bort sist så satser på det denne gangen også :)
Lykke til i alle fall! :)
Høres ut som om det kanskje trengs [emoji14]

Måtte tenke veldig nå. Var ganske sikker på jeg skrev bie ser du der [emoji23] Men går litt fort i svingene her og batteriet er nede på 8% nå. Så skriver liksom raskere i håp om det tar lengre tid å miste den helt [emoji23]
Haha [emoji28][emoji106] spilte ikke store rollen da.

Ja, det gikk bedre enn forventet :) men guud for noen vonde stoler å sitte på kjentes i korsryggen når vi var ferdige :confused: men men. Var inne hos jordmor en liten tur etter kurset, så fikk jeg for første gang høre hjerte til lille jenta vår :Heartred deet var spesielt det :Heartred

Det kan jeg tenke meg[emoji175] men lite tenkt å ha dårlige stoler på et slikt kurs da[emoji85] kan tenke meg det var flere som hadde vonde bekken og rygger?

Nei nå våknet lillebror, så da blir vel jeg borte...

Back
Topp