♫ Skravletråd Mars ♫

Ja heldigvis. Med streng beskjed om at vi deler ikke luer! [emoji23] "Ja, men **** frøys jo!".

[emoji85]

Men bare minste fikk. Vi 3 andre slapp unna [emoji1]
Ja de skal jo "bare" og så har man det gående [emoji14] heldigvis bare hu som har hatt det her også [emoji14]

Uff skummelt da. Er søskenbarnet mitt også. Husker enda når vi var små og hu ble stukket. Ble blå og begynte å få pusteproblemer plutselig. Så ambulanse kom da :o Gikk heldigvis bra da! :)

Tenkte bare at den døde hvertfall som hevn [emoji23][emoji87]
Det er bier, det. Som mister brodden. Vepsen bruker brodden mange ganger, som regel. Men mulig den fikk hardt motfart fra bilen, og mista brodden..?

Det er bier, det. Som mister brodden. Vepsen bruker brodden mange ganger, som regel. Men mulig den fikk hardt motfart fra bilen, og mista brodden..?
Var bie som traff meg i bilen [emoji14] Vepsen derimot sneik seg under kjolen [emoji23]

Uff skummelt da. Er søskenbarnet mitt også. Husker enda når vi var små og hu ble stukket. Ble blå og begynte å få pusteproblemer plutselig. Så ambulanse kom da :eek: Gikk heldigvis bra da! :)
Jeg hovner opp og besvimer
Skjedde første dag i ny jobb for noen år siden, så kjipt

Er kun to remaer her. Bor på ei svær øy ser du. Litt tiltak å ta ferjer for en fromasje. Men ikke umulig oppgave altså [emoji23]
Ja da er det litt verre. Kanskje de er snill og tar inn til deg! Bare si du kjøper alle, hvis de må ta inn så og så mange ;) Haha, nei ett par ferge turer ekstra for litt sitronfromasj er jo helt greit det :p (Sier hun som kan gå 300 m for å få tak i fromasj )

De har tydeligvis mange på skolen som har det, jeg har sjekket flere ganger og læreren også da frøkna var redd hu hadde fått det for ca 1 mnd siden men vi kunne ikke finne noen. Men vi har fått mange meldinger fra skolen ang lus de siste 6 mnd da...

Men hu har fått beskjed om å ha fletter og ikke låne bort eller låne ting til hode av noen. Hu har jo hår til nedenfor rumpa og tykt hår så er der den største jobben ligger [emoji14]

Isj.. Utrivelig, det. Mulig utfordring med så mye hår og.. :/

Var bie som traff meg i bilen [emoji14] Vepsen derimot sneik seg under kjolen [emoji23]
Ah, jeg forstod det sånn at begge var veps [emoji28]
Da forstår jeg!

Back
Topp