♫ Skravletråd Mars ♫

Usj da! Jeg prøver forholde meg rolig. Men unga husker med skrekk tilbake da en veps fløy under kjolen min og stakk meg rett i magen. Det hjalp veldig på skrekken ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha, hjelper lite det nei. Aldri blitt stukket, men har også alltid holdt meg rolig [emoji14]
Liker ikke når de kryper på meg osv, men.. Greit nok om de flyver forbi bare [emoji14]

Hahaha, hjelper lite det nei. Aldri blitt stukket, men har også alltid holdt meg rolig [emoji14]
Liker ikke når de kryper på meg osv, men.. Greit nok om de flyver forbi bare [emoji14]
Blitt stukket to ganger. Første gangen var når jeg... Utrolig nok... Stakk hodet opp av takluka i bilen som ung, i fart. ZOOOM. Så hadde en bie stukket meg midt mellom øyenbryna.... [emoji23] Så ut som ett hindumerke gitt

Litt kjedelig siden hu har så mye hår, men er nå andre gang hu har det og det på få mnd [emoji14] hu syntes det var ekkelt når jeg sa hva lusen lever av [emoji14]
Uff.. Kan det da evt være noe som var igjen fra sist, eller noen på skolen som IKKE er så flink med lusekuren??
Håper dere blir kvitt det skikkelig nå!

Blitt stukket to ganger. Første gangen var når jeg... Utrolig nok... Stakk hodet opp av takluka i bilen som ung, i fart. ZOOOM. Så hadde en bie stukket meg midt mellom øyenbryna.... [emoji23] Så ut som ett hindumerke gitt
Hæhæ [emoji23] Så sikkert veldig bra ut.

Haha kjenner jeg klør litt selv men jeg har heldigvis ikke lus [emoji14]
Dere ble kvitt det greit eller?
Ja heldigvis. Med streng beskjed om at vi deler ikke luer! [emoji23] "Ja, men **** frøys jo!".

[emoji85]

Men bare minste fikk. Vi 3 andre slapp unna [emoji1]

Jeg har blitt stukket 3 ganger å besvimt , tåler det visst ikke

Uff.. Kan det da evt være noe som var igjen fra sist, eller noen på skolen som IKKE er så flink med lusekuren??
Håper dere blir kvitt det skikkelig nå!
De har tydeligvis mange på skolen som har det, jeg har sjekket flere ganger og læreren også da frøkna var redd hu hadde fått det for ca 1 mnd siden men vi kunne ikke finne noen. Men vi har fått mange meldinger fra skolen ang lus de siste 6 mnd da...

Men hu har fått beskjed om å ha fletter og ikke låne bort eller låne ting til hode av noen. Hu har jo hår til nedenfor rumpa og tykt hår så er der den største jobben ligger [emoji14]

Back
Topp