Ordinær ultralyd

:happy: Hvor langt er du? Har du vært hos lege eller jm da eller?

Så koselig :love017
Her er man bare seks uker, og venter på at det skal skje noe snart. En legetime eller hva som helst :p går så seeint, haha.

Så koselig :love017
Her er man bare seks uker, og venter på at det skal skje noe snart. En legetime eller hva som helst :p går så seeint, haha.
Ja, de ukene her går ganske sakte. Vi venter med å fortelle noe til uke 12, så det føles som en evighet akkurat nå :happy:

Jeg er gravid for første gang. Hvordan får man tildelt sykehus plass? Må man søke selv?

Oi, det hadde ikke falt meg inn å gjøre på egenhånd [emoji1] Så gøy! [emoji1]

Så kult! Skal på en til tul før oul, men gøy uansett! Er nesten mer spendt denne gang enn sist, for da var det så vanskelig å se for seg hva som faktisk vokste i magen♡

Jeg er gravid for første gang. Hvordan får man tildelt sykehus plass? Må man søke selv?
Hvis du vil føde feks på ABC klinikken på Ullevål så bør det søkes så tidlig som mulig ☺ men kommer litt an på hvor du bor. De fleste steder har jo bare et sykehus

Her har legen sendt henvisning til oul, men jeg har ikke fått svar enda [emoji5]så gleder meg til den kommer [emoji5] han har også sendt henvisning for videre oppfølging i svangerskapet. Så er veldig spent på å se/høre fra sykehuset om hvordan det vil bli.

Oi, det hadde ikke falt meg inn å gjøre på egenhånd
emoji1.png
Så gøy!
emoji1.png
Det er vel egentlig bare hvis man har spesielle ønsker at man gjør det tr
Hvis du vil føde feks på ABC klinikken på Ullevål så bør det søkes så tidlig som mulig ☺ men kommer litt an på hvor du bor. De fleste steder har jo bare et sykehus

Det er nettopp ABC jeg har søkt, så derfor jeg har søkt selv og søkt tidlig. Så det var ikke for å stresse dere andre med å skulle søke altså :-)

Venter spent på mitt, da legen har allerede søkt [emoji5]

Jeg har fått innkallingen til oul nå [emoji5] og synes som sist, at jeg får time veldig sent. Er nesten i uke 20. Blir leeenge å vente [emoji52]

Back
Topp