Har du begynt å handle inn?

Evt hva har du kjøpt? :)

Har ikke kjøpt noen ting enda. Jeg syns fortsatt det er litt skummelt å kjøpe noe, føler jeg kan "jinxe" hele greia om jeg gleder meg for mye for tidlig. :sour: Vet det er tullete men..
Kommer nok til å kjøpe litt smått etter OUL når nervene forhåpentligvis roer seg litt. ;)

Har det meste etter guttungen, men har sånn smått begynt å se på vogn da storebror fortsatt bruker sin i barnehagen.

Kommer nok ikkje til å handle noko før i sommar, det gjorde vi heller ikkje med mini som også vart født i september. Vi trenger lite nytt då vi har det meste frå før, men litt nytt må vi handle for kosen sin del [emoji4]

Nei.. Det blir nok mest handlet til storesøster, da hun plutselig blir stor jente når det kommer baby;) Hun må gi fra seg vogn, sprinkelseng, lekematte, osv:p Så vi må handle juniorseng og søskenbrett til vogna. Så venter vi til etter OUL med klær. Hvis det blir jente er det ingenting vi trenger.

Bilsete. Så har familien vår handlet inn div klær osv. Blir ikke handlet noe før oul nå [emoji4]

Har handlet inn en vugge ☺️ Tørr ikke kjøpe inn noe annet enda selv om jeg er i uke 14..

Last edited:
Bilsete, ellers har jeg bare samla sammen litt strikkeoppskrifter enn så lenge.

Jeg har snart strikket et babyteppe [emoji173] diagonal med riller i regbuefarger[emoji173]
Venter med shopping til etter oul [emoji4]

Venter nok en god stund til å handle inn. Men det er også litt fordi vi kan arve så og si alt etter nevøen og niesa mi [emoji4] Så venter til vi har gått igjennom det søstra mi har [emoji6] Greit å spare det man kan på ting de bare bruker enn liten periode synes jeg.

Har det meste etter gutten, men har kjøpt bilsete. Og begynt å se på vogn siden han fortsatt sover i sin i barnehagen. Ellers så blir det vel litt handling dersom det er en jente i magen, men er det gutt så drøyer vi med siste ting til det nærmer seg.

Har ikke kjøpt no.

Men så fort vi vet kjønn så skal de 3 jentene våre få lov til å handle inn ett antrekk hver til baby'n. [emoji5]

Selv venter jeg litt.

Vi har det meste av babyutstyr fra før. Kommer til å vente til etter oul med å eventuelt kjøpe klær i andre farger. Barnerommet skal ordnes i løpet av sommeren.

Skal ikke handle noe før etter oul tror jeg :) kommer helt an på kjønn osv :)

Har bestilt bilstol, ellers venter vi nok litt til. Tar de dyreste tingene litt etter litt, så slipper feriebudsjettet å ryke i babyting [emoji12]

Bilseter og ammepute. Jeg må spre utgiftene. Har mye etter guttene, men den er jo utstyr til en[emoji849][emoji23] mye må selges videre også. Best å begynne snart[emoji28]

Har gått litt "bananas":angelic: er førstegangs så vi manglet stort sett alt..
Har kjøpt noe vinterting på januarsalg, slik som voksi-pose, dyner, litt ulltøy.
Har også kjøpt nøytrale klær (da slipper jeg å bli fristet til å kjøpe alt i blått/rosa etter vi vet kjønn. Greit å ha nøytralt mtp flere barn)
Ellers litt småting som startpakke med tåteflasker, +tørkestativ til de, sånne baby bed-blocks, laken/sengetøy, baksetespeil, badebalje+stol, gulpekluter, helseteppe osv
Og litt større ting jeg har kommet over på salg som bæresele, stokke stol+newborn seat..:happy:

Bare jeg som synes det er betryggende å gjøre seg klar? Skylder på at jeg vil spre utover utgiftene når samboern spør:angelic:

Back
Topp