På søndag forteller vi det

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
På søndag skal vi samle hele familien her hos oss for å feire min farmor som ble 91 år i dag. [emoji173]
Så vi tenkte det var en fin anledning å fortelle at vi blir et barn rikere i september.
Jeg både gruer meg og gleder meg på en gang.
Vil da være ca 10 uker + -
Tenkte å kle på 3 åringen en t-skjorte der det står "Jeg skal bli storebror" [emoji16]

Håper og satser på at det blir en hyggelig greie [emoji4]
De fleste blir jo glade for sånne nyheter.

Ja jeg tror jo egentlig det også da. Men det er jo litt skummelt likevel [emoji12]
Skjønner den. Kjenner jeg blir spent og gira på dine vegne, så må være mye mer ekstremt for deg [emoji4]

Vi reiser på overaskelsesbesøk til mine foreldre i dag, no skal dei få vite det [emoji4] Var 12 i går og mini på 17 mnd trenger pass av dei frå søndag til mandag kveld pga at vi skal ta duotest. Så det blir jo veldig kjekt - dei elska å ha mini hos seg så det blir dobbel overraskelse [emoji4]

Vi reiser på overaskelsesbesøk til mine foreldre i dag, no skal dei få vite det [emoji4] Var 12 i går og mini på 17 mnd trenger pass av dei frå søndag til mandag kveld pga at vi skal ta duotest. Så det blir jo veldig kjekt - dei elska å ha mini hos seg så det blir dobbel overraskelse [emoji4]
Blir nok sikkert veldig koslig [emoji4]

På søndag skal vi samle hele familien her hos oss for å feire min farmor som ble 91 år i dag. [emoji173]
Så vi tenkte det var en fin anledning å fortelle at vi blir et barn rikere i september.
Jeg både gruer meg og gleder meg på en gang.
Vil da være ca 10 uker + -
Tenkte å kle på 3 åringen en t-skjorte der det står "Jeg skal bli storebror" [emoji16]

Hvor finner du sånn t-skjorte? :)

Håper det ble en vellykket overraskelse!

Det ble veldig vellykket [emoji122] [emoji4] [emoji173]
Bortsett fra at min nevø på 3 kastet opp og de måtte gå tidlig.
Så nå har vi vel omgangssyken i vente [emoji16]
Så godt å høre det gikk bra! :)
Hååper virkelig dere slipper unna spysyken! :o

Back
Topp