Puppeproblemer

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg er 8 uker på vei i morgen og puppene har vokst en del de siste ukene og det er ikke plass i de gamle BH'ene.

Går i sportsbh så mye jeg kan, men kunne jo egentlig tenkt meg en BH igjen, liker ikke at spottsbhen viser i halsen på genseren og de blir jo litt fastklemt :dead:

Derfor spør jeg dere, er det poeng å kjøpe ny BH nå, er det noe annet lurt jeg kan finne på eller må puppene mine bare bo i sportsbhen til jeg begynner med ammebh?

Du kan jo kjøpe noen billige ammebh'er på kappahl eller noe? Elastiske og greie. Tror det var kappahl i hvert fall. De har slike dobbelpakninger

Jeg har kjøpt et par større og litt mykere enn de jeg vanligvis bruker, siden puppene er både blitt større og er sinnsykt ømme. Jeg har tross alt har bruk for de noen måneder fremover. Trenger jeg flere vil jeg nok kjøpe ammebh. Bruker helst sportsbh likevel, men da den typen med smale stopper og ikke altfor mye "klem".

Det er verdt å kjøpe ny bh. Det blir jo noen mnd.. Jeg kjøpte en cup for stor (myk) sist svangerskap og da holdt den lenge. Jeg orket ikke å investere i mange. Og man vet jo ikke hvor store de blir i ammeperioden.

Jeg kommer til å kjøpe meg ny vanlig bh på change når det trengs. Har begynt å passe de gamle bhene mine fra før jeg gikk ned 30kg nå så har litt å gå på [emoji23]

Boob har veldig gode amme bh'er :) De selges blant annet på Barnas hus.

Vil bare tipse om at hvis cup'n er ok men vidden er problemet så kan man kjøpe extender :)

Vil bare tipse om at hvis cup'n er ok men vidden er problemet så kan man kjøpe extender :)
Her er det litt av begge deler, har hatt det på men får dobbelpupp eller det blir for stramt.... kjøpte meg to ammebhish greier i går, venter til de stabiliserer seg litt mer (hvis de gjør det...)

Ganske tidlig egentlig. Puppene var det første som forandret seg med kroppen i svangerskapet, så holdt det seg ganske stabilt

Back
Topp