Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette har jeg også lurt påNår kontakter dere JM for samtaler etc? Hadde ikke noe av dette med nr 1, men kjenner for min egen del at det kanskje hadde vært litt betryggende å ha kontakt med JM[emoji4][emoji4]
Kontakter dere JM direkte? Eller må en kontakte kommunen?[emoji28]
Oi, ja, det var lang ventetid!Jeg ringte jm allerede i uke 4 og avtalte time i uke 24. Her jeg bor er det altfor få jordmødre, så sist svangerskap var jeg for sent ute og det var fullt. Det ville jeg unngå denne gangen, derfor ringte jeg litt i tidligste laget [emoji4]
Jeg har blitt innkalt til tidlig UL hos jordmor på sykehuset i uke 10, og tenkte jeg skulle spørre der om jeg skal ha en "ekstra" jordmor også, eller om jeg bare skal forholde meg til de på sykehuset. Skal på privat UL neste uke, og legetime hver fjerde uke, så føler det blir litt voldsomt om enda flere skal involveres. Visste ikke engang at jeg har risikosvangerskap, men det må vel være det når sykehuset sender innkalling?
Uansett: venter med JM til etter uke 10![]()
Det var dårlig... Du kan jo se på muligheter for en privat JM da, i hvertfall når i starten for litt veiledning om du vil ha det?!Jeg kontaktet helsestasjonen i forrige uke, noe jeg skulle ha gjort for lenge siden. Jeg fikk første time hos jordmor i mai, og det er jo kjempelenge til. Jeg er nå i uke 9. Synes det er utrolig kjedelig at de ikke har bedre tilbud til gravide, og jeg bor i Oslo.
Jeg ble anbefalt av min lege i dag, som førstegangsfødende, at jeg også tar en del oppfølginger med jordmor.
Men, nå er jeg henvist til adipol ved Rikshospitalet, og kommer jeg inn der, vil jeg jo få lege, jordmor og alt sammen på ett sted.