Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo egentlig helt sprøtt, men nå vet jeg jo selvfølgelig hva jeg skal lete etter. Jeg kjente etter når jeg våkna i dag da det sies at det er enklere om morgenen. Jeg kjente den! Er det flere som har kjent etter og kjent den allerede?
Hehe ja! [emoji1]Jeg skjekket faktisk etter idag [emoji6] å jeg syntes jeg kunne kjenne noe [emoji5] så blir spennede å se om det faktisk er livmora eller bare innbilning
Glatt hard overflate på en måte [emoji4]Hvordan kjenner en livmora?? Skjønner jo hvor altså, men hvordan kjennes den ut
Glatt hard overflate på en måte [emoji4]
Som førstegangs kjente jeg den 14+3 på morgenen første gang. (Fant jeg i en gammel post). Rett over skambenet. Hvis du ligger på ryggen om morgenen med full blære så løfter blæra livmoren litt opp tror jeg, sånn at den er lettere å kjenne (eller rett etter orgasme for da er den hardere). Det er en liten hard klump. Tenk deg at du har et eple i magen du leter etter. Kanten er nok ganske nærme skambenet første gang du kjenner, og kanskje litt på siden eller midt på. Etterhvert havner den høyere og høyere og tar hele magen [emoji12]Aner ikke hvordan jeg skal kjenne etter jeg [emoji23]