S Sandy. Glad i forumet Sensommerbarna 2016 22 Feb 2017 #1 Blir spent på amming nå når den kommer helt opp. Han har tygget godt meg gommene
B Blitz Glad i forumet Sensommerbarna 2016 22 Feb 2017 #2 Sandy. skrev: Blir spent på amming nå når den kommer helt opp. Han har tygget godt meg gommene Klikk for å utvide … Her tygger ho å drar med gommene (auu). Grur meg til tennene kommer, det må jo bli ganske vondt om dei fortsetter sann [emoji23]
Sandy. skrev: Blir spent på amming nå når den kommer helt opp. Han har tygget godt meg gommene Klikk for å utvide … Her tygger ho å drar med gommene (auu). Grur meg til tennene kommer, det må jo bli ganske vondt om dei fortsetter sann [emoji23]
S Sandy. Glad i forumet Sensommerbarna 2016 22 Feb 2017 #3 Blitz skrev: Her tygger ho å drar med gommene (auu). Grur meg til tennene kommer, det må jo bli ganske vondt om dei fortsetter sann [emoji23] Klikk for å utvide … Hehe ja.. gleder meg ikke til første taket men syntes det er stas med tann da
Blitz skrev: Her tygger ho å drar med gommene (auu). Grur meg til tennene kommer, det må jo bli ganske vondt om dei fortsetter sann [emoji23] Klikk for å utvide … Hehe ja.. gleder meg ikke til første taket men syntes det er stas med tann da
B Blitz Glad i forumet Sensommerbarna 2016 22 Feb 2017 #4 Sandy. skrev: Hehe ja.. gleder meg ikke til første taket men syntes det er stas med tann da Klikk for å utvide … Ja, absolutt
Sandy. skrev: Hehe ja.. gleder meg ikke til første taket men syntes det er stas med tann da Klikk for å utvide … Ja, absolutt