Tips til joggevogn

SøtChilli

Flørter med forumet
Har noen ei god joggevogn å anbefale?

Har emmaljunga scooter som vogn nr 2, men den funker ikke å løpe med så den skal jeg selge. Samme gjelder Simoen, blir litt for stor. Har sett på baby jogger City elite, men er usikker..

Noen forslag? :)

Hører mye skryt av joggevognen til Bugaboo. Jeg har jogget mye med buffalo-modellen, syns den også funket veldig fint som joggevogn. Ellers har du jo bob-vognen, den vinner masse tester.

Ja TFK er kjempe god.
Ikke at vi jogger så mye her. Men det er likevel en av våre favoritter [emoji173]
Den har håndbrems som er gull verdt på glatta og ellers nedover bakker. Babybagen er også av de største på markedet [emoji122]

Ja TFK er kjempe god.
Ikke at vi jogger så mye her. Men det er likevel en av våre favoritter [emoji173]
Den har håndbrems som er gull verdt på glatta og ellers nedover bakker. Babybagen er også av de største på markedet [emoji122]

Jeg har ikke jogget så mye med vår - men mannen min har det og sier det fungerer supert. Jeg elsker også håndbremsen, den lange baggen, at den har tre hjul, svingbart forhjul og er lett å bruke også uten at man må jogge med den [emoji4]

Jeg skulle forresten suplere med joggevognunderstellet til Bugaboo denne gangen siden jeg har Buffalo, men nå må jeg i stedet selge Buffaloen og kjøpe den doble vognen deres. Ser ikke for meg å løpe med den doble, men skal prøve. Hvis det ikke funker kjøper jeg nok søskenvognen til BOB [emoji4]

Jeg skulle forresten suplere med joggevognunderstellet til Bugaboo denne gangen siden jeg har Buffalo, men nå må jeg i stedet selge Buffaloen og kjøpe den doble vognen deres. Ser ikke for meg å løpe med den doble, men skal prøve. Hvis det ikke funker kjøper jeg nok søskenvognen til BOB [emoji4]

Kan man kjøpe joggeunderstell til buffalo og bytte på?

Kan man kjøpe joggeunderstell til buffalo og bytte på?

Jepp, du bruker bare setet med buffalo-adapter til runner-understellet[emoji1305][emoji4]

Back
Topp