Litt misunnelig

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som har vært på tul [emoji6] så spørs om jeg ikke må bestille meg en selv om legen ikke vil eller får til noe på torsdag, jeg vil også hilse på lille i magen [emoji173] og få den bekreftelsen på at hjertet slår.

Samme her! Og så har jeg tenkt at jøjje meg på en måte, kan man ikke bare vente da, er det nødvendig å bruke penger på slikt...

Men, når jeg nå sitter her da, 6+4 og ikke kjenner så mye symptomer, så skulle jeg gjerne likt og visst. Har første legetime på torsdag, så tenkte å høre med fastlegen da, eventuelle anbefalinger. Snakket med mannen om det, og han ville gjerne høre hva legen hadde å si først...

Eneste grunn til at vi har gått tidligere er fordi vi gikk igjennom prøverørsforsøk. Om vi hadde gått i uke 7 om vi hadde blitt gravid på naturlig måte vet jeg ikke, men forstår at dere også vil vite hvordan det går inni der :Heartred

Vi tenker å gå på enda en rundt uke 13-14. Vi venter tvillinger, om kommer ikke til å klare å holde meg til uke 18 eller når det er når man vanligvis har UL.

Eneste grunn til at vi har gått tidligere er fordi vi gikk igjennom prøverørsforsøk. Om vi hadde gått i uke 7 om vi hadde blitt gravid på naturlig måte vet jeg ikke, men forstår at dere også vil vite hvordan det går inni der [emoji813]red

Vi tenker å gå på enda en rundt uke 13-14. Vi venter tvillinger, om kommer ikke til å klare å holde meg til uke 18 eller når det er når man vanligvis har UL.
Er det ikke fast hver 4 uke med tvillinger da? [emoji4]

Tror nok jeg hadde bestilt meg tul privat hvis jeg ikke hadde fått.
Men jeg har ikke tålmodighet og nerver til å vente, he he ☺

Har fastlege som er gynekolog i tillegg( eller har jobbet som det tidligere) hun har ultralyd apparat. Så får se hver gang jeg er på kontroll. Veldig betryggende!!

Min lege har ultralyd apparat, så håper han vil bruke det når jeg skal dit på torsdag [emoji5] men er litt redd det kan være for tidlig for utvendig, er da 7+0. Og vet ikke om han tar innvendig. Om jeg ikke får sett med han bestiller jeg nok tul. Vet jo heller ikke om han greier å ta mål og div, for vil jo også vite at jeg har kommet så langt som jeg tror (mulig lengre)[emoji6] vil så gjerne se at alt står bra til der inne..

Samme her! Og så har jeg tenkt at jøjje meg på en måte, kan man ikke bare vente da, er det nødvendig å bruke penger på slikt...

Men, når jeg nå sitter her da, 6+4 og ikke kjenner så mye symptomer, så skulle jeg gjerne likt og visst. Har første legetime på torsdag, så tenkte å høre med fastlegen da, eventuelle anbefalinger. Snakket med mannen om det, og han ville gjerne høre hva legen hadde å si først...

Samme her! Jeg var i går å er 8+4 i dag :) har så å si ingen symtomer i det hele tatt så var veldig deilig å få bekrefta at alt er bra :)

Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som har vært på tul [emoji6] så spørs om jeg ikke må bestille meg en selv om legen ikke vil eller får til noe på torsdag, jeg vil også hilse på lille i magen [emoji173] og få den bekreftelsen på at hjertet slår.
Er helt enig! Lurer bare på hvilken uke jeg skal gå for :woot:7-8 kanskje?

Jeg fikk innkalling til tul igår [emoji16] 9 mars! Føles ut som en liten evighet til [emoji85]

Er helt enig! Lurer bare på hvilken uke jeg skal gå for :woot:7-8 kanskje?
Jeg ville gått for uke 8 :) Men vær forberedt på at det er ikke så mye man får sett. Men det viktigste er vel kanskje å bare få vite at hjertet slår [emoji173]

Back
Topp