Dåpsamtale og fødselsattest!

Babygull2016

Betatt av forumet
Novemberlykke 2016
Eg skal på dåpsamtale i måro, og må ha med kopi av fødselsattest! Er vel greit at eg berre tar kopi heima sant? Teit spm veit, men fikk beskjed om at da va muligt ikkje gjekk, at eg måtte til ein offentlig plass elns å gjer det!
 
Kopi er vel kopi? Det er jo et gyldig dokument som det er, trengs vel ikke mer til enn det, så lenge kopien er bra nok
 
Vi skulle også ha med fødselsattest stod der i papirene men de så ikke på den engang. Men hadde kopiert på post i butikk før vi dro.
 
bare scannet inn vi, så tror ikke du trenger rett kopi stempel
 
What? Dette har ikke jeg fått beskjed om! Jeg har ikke fått fødselsattest heller.. får du det etter du har registrert navn?
 
Jeg er helt grønn her :O er det på skatteetaten jeg registrerer navn? Vi fant navn for 2 dager siden liksom :eek:
På altinn kan du registrere. Har du ikke fått mail om det? Tror jeg fikk mail og sms.
 
Jeg aner ikke. Jeg har helt sikkert fått det, men må innrømme at jeg har vært i min egen boble etter mini kom til verden :p
Bare logg den inn på altinn.no så får du gjort det ;-) så får du mail når navnet er godkjent, tok vel 1 eller 2 dager, så får du attesten i posten et par dager etter det igjen :)
 
Bare logg den inn på altinn.no så får du gjort det ;-) så får du mail når navnet er godkjent, tok vel 1 eller 2 dager, så får du attesten i posten et par dager etter det igjen :)

Det skal jeg gjøre:) takk skal du ha:)
 
Back
Topp