Har allerede sikret meg...

Tress

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
... (forhåpentligvis) litt bedre søvn utover i svangerskapet! Tidlig å bestille, men jeg vet ikke hvor lenge salget varer :p
https://dreamgenii.no/produkt/graviditets-og-ammeputer/dreamgenii-amme-og-stottepute

Sist svangerskap måtte jeg bruke to puter mellom lårene, en for å støtte opp magen, en bak ryggen, og til tider en mellom leggene for å få noen form for ordentlig søvn. Putene skled jo bort og hytt og gevær, så var ikke så innmari mye de hjalp. Derfor har jeg vært VELDIG klar på at ved neste svangerskap skal jeg ha en pute som denne!

Gleeeder meg tl å prøve den ^^

Hehe :) jeg lagde meg en sånn sist svangerskap jeg. Sydde en pølse av et sengetøy og rullet en dyne inni, det funket for meg :)

Hehe :) jeg lagde meg en sånn sist svangerskap jeg. Sydde en pølse av et sengetøy og rullet en dyne inni, det funket for meg :)
Fordelen med å kunne håndarbeid! :knegg: Ikke har jeg symaskin heller for den sakens skyld :jokercolor

Og så så denne ekstra digg ut med tanke på at det er egen støtte for ryggen, så man kanskje ikke ruller like lett over på ryggen :)

Den var veldig smart. Godt p kunne handle på tilbud. Jeg må snart finne frem min jeg for jeg kjenner at jeg kunne tenkt meg støtte foran. Jeg ligger alltid på magen og i dag når jeg våknet var jeg litt øm. Kan jo være noe annet men det var ubehagelig.

Den var veldig smart. Godt p kunne handle på tilbud. Jeg må snart finne frem min jeg for jeg kjenner at jeg kunne tenkt meg støtte foran. Jeg ligger alltid på magen og i dag når jeg våknet var jeg litt øm. Kan jo være noe annet men det var ubehagelig.
Like greit å finne den fram :) Jeg har allerede funnet ut at det er veldig behagelig å ligge med pute mellom bena, så jeg kommer raskt til å ta i bruk støtteputa tror jeg :p
Syntes fortsatt det er ganske utrolig hvor raskt og hvor godt man emrker det på kroppen at noe gror inni der :happy:

Spennende produkt. Jeg skal definitivt ha en pute etterhvert, ja! Har ikke fra sist, så vet ikke helt hvilken det blir enda. Men kjekt med salg da [emoji4]

Spennende produkt. Jeg skal definitivt ha en pute etterhvert, ja! Har ikke fra sist, så vet ikke helt hvilken det blir enda. Men kjekt med salg da [emoji4]
Ja, det så veldig lovende ut :) Har sett på andre typer også, men bare funnet denne som har støtte til ryggen i tillegg.
I første svangerskap hadde jeg ikke problemer med å sove på ryggen, men andre gang var jeg fullstendig avhengig av pute bak ryggen :P
Salg er alltid fint :D

Jeg har Hug-puten fra sist baby. Hadde den ikke under graviditeten da. Men den kan kanskje brukes ☺

Hadde doomoo pute i første svangerskap, ga den til venninnen min når hun ble gravid. Hadde jo ingen planer om nytt svangerskap så tidlig selv [emoji14] så nå angrer jeg

Vi har bbhugme pute på jobb og den har jeg ønsket meg lenge :D den kjennes så digg ut.

Back
Topp