Mars 2017

Sniker litt innom forsamtale på Porsgrunn den 2 mars , TR forventet 6 mars håper å få starte rett på [emoji3]

Håper på det! :) Velkommen! Dette blir spennende
 
Hopper inn hit etter et neg forsøk nå i Jan.. Starter på spray 20/2 og beregnet uttak er i uke 13!
 
Hei!
Da blir jeg med her:) Etter enda ett mislykket fryseforsøk må jeg i gang med ferskforsøk igjen. Gruer meg en hel del, fordi jeg ble veldig overstimulert sist og er redd det samme skal skje igjen denne gang. Men målet er verdt det, så det er bare å stålsette seg for en ny runde!
 
Hei damer:)
Kommer inn her nå, denne mnd's forsøk ble avbrutt pga tynn slimhinne.
Håper Mars er vår mnd'e, å krysser fingrene for en posetiv bursdagspresang :love017
 
Hei alle! Henger meg på her eg. Er i gang med lang protokoll etter mislykka forsøk før jul på kortprotokoll. Er på spraydag 11 så starter med sprøyter i neste uke og forhåpentligvis er eg ruger i begynnelsen av Mars :)
 
Da blir det ny gruppe på meg etter at det ikke gikk på este ferskt i januar, skal ha frys i naturlig syklus. Innsett ca uke 12.
 
Hopper inn hit etter et neg forsøk nå i Jan.. Starter på spray 20/2 og beregnet uttak er i uke 13!

Hei!
Da blir jeg med her:) Etter enda ett mislykket fryseforsøk må jeg i gang med ferskforsøk igjen. Gruer meg en hel del, fordi jeg ble veldig overstimulert sist og er redd det samme skal skje igjen denne gang. Men målet er verdt det, så det er bare å stålsette seg for en ny runde!

Hei damer:)
Kommer inn her nå, denne mnd's forsøk ble avbrutt pga tynn slimhinne.
Håper Mars er vår mnd'e, å krysser fingrene for en posetiv bursdagspresang :love017

Hei alle! Henger meg på her eg. Er i gang med lang protokoll etter mislykka forsøk før jul på kortprotokoll. Er på spraydag 11 så starter med sprøyter i neste uke og forhåpentligvis er eg ruger i begynnelsen av Mars :)

Da blir det ny gruppe på meg etter at det ikke gikk på este ferskt i januar, skal ha frys i naturlig syklus. Innsett ca uke 12.

Da melder jeg meg inn hær. Tr er ventet ila uken, så da blir det medisinstart og innsett av fryste embryo i uke 9.

Velkommen [emoji5]
Ikke lenge til mars nå!!

Mars skal bli vår måned med rekordgraviditeter [emoji6][emoji1360]
 
Melder meg inn her [emoji4] Jeg er helt fersk på IVF-reisen og starter med spray i dag. Om alt går etter planen får vi vel innsett i uke 12... [emoji4]
Blir spennende å følge dere....
 
Startet på sprøyte idag 112,5 tror jeg dosen var[emoji51] Planlagt uttak i uke 9 og kontroll 24 egentlig men begge gyn herbi byen har fri[emoji16] Kan jeg ta UL da den 23 eller må jeg til porsgrunn tro?[emoji848]
 
Når er det normalt å kjenne at det skjer noe der nede/inne når man har begynt på sprøyte? Fikk stikking dagen etter og kjenner nå at jeg er litt små øm[emoji16]tredje dag på sprøyte nå[emoji4]Er det tidlig og at det er noe anna eller?[emoji848]
 
Da kommer jeg også inn her [emoji4]
Vi har brukt opp det siste fryseegget vårt så nå blir det nytt ferskforsøk i slutten av mars, kort protokoll. Venter TR ca 16/3.
Vi har hatt ett forsøk offentlig hvor vi fikk en datter på første frys i 2013.
Også har vi hatt to private forsøk nå uten resultat. Nå går vi offentlig igjen.
 
Last edited:
Da er jeg endelig i gang med Synarella nesespray! :happy:
 
Må bare høre med dere jeg, siden jeg er ny i gamet :) Om jeg forstår det rett skal jeg begynne på spray til fredag, kontroll 14 dager etter det. Er det da jeg får vite sprøytestart om jeg er nedregulert? :)
 
Må bare høre med dere jeg, siden jeg er ny i gamet :) Om jeg forstår det rett skal jeg begynne på spray til fredag, kontroll 14 dager etter det. Er det da jeg får vite sprøytestart om jeg er nedregulert? :)
Ja da sjekker de om du er ordentlig nedregulert. Som oftest starter man med sprøyter samme dag eller dagen etter. Lykke til :)
 
Back
Topp