Kjønn

OktoMom

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg vet at jeg er "way ahead of myself" her, det er jo fryktelig tidlig. Men man tenker jo og drømmer om alt mulig allerede... Vet dere om dere skal vite kjønn?
Jeg har kjempelyst til at det skal være en overraskelse denne gangen, men får nok ikke med mannen på det. Noen som har gått gjennom et svangerskap før der kun en av dere visste?
Forble det isåfall en hemmelighet helt til fødsel eller sprakk han/du?

Har ikke opplevd det selv, men en bekjent var slik at hun ville ikke vite, mannen MÅTTE vite [emoji14] han sprakk på et tidspunkt i den forstand at han forsnakket seg til magen når den vokste seg stor og fin [emoji14] hun ble lite imponert..

Med nr1 "visste" jeg at det var en jente, vi ville vite det på ul- og det ble jente.
Nr 2 ville vi ikke vite, jeg hadde følelse på at det ble gutt, vi såg det begge to ganske tydelig selv på ul at det var gutt og det ble det. ;D
Nå vil vi også ha det hemmelig- så spent om vi ser det på ul igjen :laughing002

Her har vi begge lyst til å vite både av nysgjerrighet og av praktiske årsaker :) Vi viste at vi fikk en jente sist så hvis dette blir en gutt så er det jo en del nytt vi må handle inn :p

Hadde lyst til det forrje gang, men jeg er alt for nysgjerrig. Så selvom jeg skulle ønske å vente, vet jeg at jeg aldri kommer til å klare det :P

Har ikke opplevd det selv, men en bekjent var slik at hun ville ikke vite, mannen MÅTTE vite [emoji14] han sprakk på et tidspunkt i den forstand at han forsnakket seg til magen når den vokste seg stor og fin [emoji14] hun ble lite imponert..

Ser for meg at det er lett å sprekke i løpet av alle de ukene! Man kjøper jo inn ting, tenker på navn, snakker om når h*n kommer osv. Men kunne vært morsomt å prøve, så får jeg heller la være å bli sur om han glemmer seg :p

Med nr1 "visste" jeg at det var en jente, vi ville vite det på ul- og det ble jente.
Nr 2 ville vi ikke vite, jeg hadde følelse på at det ble gutt, vi såg det begge to ganske tydelig selv på ul at det var gutt og det ble det. ;D
Nå vil vi også ha det hemmelig- så spent om vi ser det på ul igjen :laughing002

Ja det er jo også noe- etter et par barn så begynner man å bli såpass dreven at man fort kan se det selv om de viser seg godt frem ;)

Her har vi begge lyst til å vite både av nysgjerrighet og av praktiske årsaker :) Vi viste at vi fikk en jente sist så hvis dette blir en gutt så er det jo en del nytt vi må handle inn :p

Har to jenter selv så det er jo litt dumt å kjøpe inn haugevis med klær og diverse i tilfelle det blir gutt også viser det seg å bli en jente til! Men jeg koser
meg litt med tanken på å plukke ut kjønnsnøytrale ting også.

Hadde lyst til det forrje gang, men jeg er alt for nysgjerrig. Så selvom jeg skulle ønske å vente, vet jeg at jeg aldri kommer til å klare det :p

Jeg tror jeg skulle klart å la være på ultralyden, men hvis mannen vet så er det jo fort gjort at man ombestemmer seg i et svakt øyeblikk etterpå ?:p

Jeg trodde vi skulle vente, men da jeg snakket med sambo om det i dag ville han gjerne vite... Så da får vi vel se det an! Fremdeles leeenge til det blir aktuelt uansett :)

(Men jeg vil fremdeles ikke vite [emoji14] )

Vi vil vite

Jeg vil vite, kommer ikke til å greie å gå rundt å ikke vite :) Samboeren fåreslo at vi ikke skal vite denne gangen, så får se hva han mener nå tiden begynner å nærme seg for oul :)

Jeg trodde vi skulle vente, men da jeg snakket med sambo om det i dag ville han gjerne vite... Så da får vi vel se det an! Fremdeles leeenge til det blir aktuelt uansett :)

(Men jeg vil fremdeles ikke vite [emoji14] )
Tror du at han kommer til å ikke forsnakke seg om han vet kjønnet og ikke du? :)

Tror du at han kommer til å ikke forsnakke seg om han vet kjønnet og ikke du? :)
Jeg kommer nok til å dø på meg av nysgjerrighet om han vet det og ikke jeg, så jeg tenker vi får kjøre begge eller ingen [emoji14] Men håper å få overbevist ham på ingen!

Back
Topp