Nedtelling til permisjonstart

Aprilgutt

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Ikke lenge igjen nå. Jeg har begynt nedtellingen til permisjonstart. I starten grudde jeg meg, men nå begynner jeg å føles meg veldig klar for litt fri og nesting. Føler det blir så lite tid til det i hverdagen. Så... Hvor lenge er det igjen til du går ut i permisjon?
 
Oi.. 8 arbeidsdager igjen pga. vinterferie og sykemelding. Fy f... nå fikk jeg sjokk, trodde det var mye lenger igjen! :wideyed: Blanda følelser, elsker jobben min men skal også bli godt å få hentet seg inn til spøkelset kommer!
 
6 veker igjen til permisjonsstart, men e 100% sjukemeldt no og regner med eg blir det heile veien :/ Har heldigvis litt å ta meg til, vaske babykle og slikt, men håper tida går fort so eg får hilse på lillemann :D
 
28 dager, men er 100 % sykemeldt frem til permisjonsstart. [emoji4]
 
5 uker, 35 dager igjen:) 19 Arbeidsdager, jobber bare 20 % da, så de består av 2 timer hver:)
 
Har ikke permisjon før ungen er ute, gitt..[emoji28] Her blir det bacheloroppgave-skriving fram til siste slutt av svangerskapet! Blir moro å se om formen tillater det[emoji39]
 
Siste arbeidsdag på deltidsjobben ved siden studiene kommer før, da! 45 dager til[emoji4]
 
26 dager, men jeg er 100% sykmeldt frem til perm, så ikke noe mer jobb på meg før i mai 2018 gitt [emoji33]
 
Har ikke permisjon før ungen er ute, gitt..[emoji28] Her blir det bacheloroppgave-skriving fram til siste slutt av svangerskapet! Blir moro å se om formen tillater det[emoji39]
Er likt her og :) Har siste innlevering 7 mai, og termin 28 april, så her kommer permisjon når jeg får levert oppgaven, eller babyen kommer ut, avhengig av hva som skjer først. Men siste dag med forelesning er 7 april, og "egentlig" dagen jeg skulle gått ut i perm hvis jeg ikke var student, så teller litt ned til det: 49 dager :)
 
Back
Topp