Mage

0fe4f9857002d081a6c99ba046ba8580.jpg

Sånn har min mage blitt iløpet av de siste dagene [emoji33] så her får vi se hvor lenge vi greier å skjule det. Er 6 uker idag. Jeg hadde egentlig ganske flat mage, og har ikke gått opp noe..
Du skipper i hvertfall å skjule det på jobb! Det sliter jeg med synes jeg.

Jeg er gravid for tredje gang og ser ut som jeg er omtrent halvveis enda jeg bare er ca 6 uker på vei...Om morgenen er det som regel greit, men utover dagen blir det bare værre og værre...

Husker det samme skjedde når jeg var gravid med nr 2 også, men da litt senere enn det gjør nå.. Ikke lett å holde dette skjult, da jeg er ganske tynn i utgangspunktet.

Forrige gang rundt uke 22, så er spent på å se når magen kommer nå [emoji4] 6 måneder siden fødsel, så er forberedt på at det kanskje kommer litt tidligere enn jeg liker

Jeg har faktisk vært å kjøpt mammabukser o_O gruet meg hver dag til å trø meg inn i skinnyjeansene, er så oppblåst! Fant noen kjempefine skinny jeans i stretch på hm med strikk rundt magen, kjempe gode og behagelige å gå med :happy:

Jeg har faktisk vært å kjøpt mammabukser o_O gruet meg hver dag til å trø meg inn i skinnyjeansene, er så oppblåst! Fant noen kjempefine skinny jeans i stretch på hm med strikk rundt magen, kjempe gode og behagelige å gå med :happy:

Jeg har også kjøpt meg mammabukse.. så utrolig behagelig [emoji87]

689707512230881f6e6189d15c850f2e.jpg

Gøy med stram kjole på jobbseminar når jeg er så oppblåst og ikke klarer å holde magen inne [emoji23][emoji23] greit jeg ikke er sylfide til vanlig, men dette tar kaka [emoji23]

Back
Topp