Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge hadde du den 'mensenlignende' etterpå da?Veldig varierende hvor lenge man blør. Sist blødde jeg i 5 uker. nå har jeg blødd stoppet, blødd stoppet flere ganger. Så regner med at jrg snart er helt ferdig. Så er det vanlig med en mens lignende blødning noen uker etterpå. det hadde jeg sist. Var helt sikker på at det var mensen. da var baby ca 3 mnd. Men det var en etterblødning etter renselsen. her er småen 3,5 uke
Husker ikke helt, men tror det var ca 1 uke. Noen dager med mye blod før det ble litt spottingHvor lenge hadde du den 'mensenlignende' etterpå da?
Hva heter de tablettene?Jeg blødde hver dag i tolv dager etter fødsel. Det mente Jordmor ikke var vanlig da de vanligvis skal avta daag for dag. Jeg fikk time på sykehuset med ultralyd. De så blod i livmor men de trodde ikke det var morkakerester. Jeg fikk tabletter for å få livmor til å trekke seg sammen og få ut resten av blodet. Dette var på onsdag. Blødningene har blitt mindre i går og i dag og jeg skal på kontroll til torsdag igjen.
Fikk Cytotec. De brukes blant annet til å sette i gang fødsel for de får livmoren til å trekke seg sammen.Hva heter de tablettene?