Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på legekontoret selv 5+4 og fikk beskjed om at det var ikke mulig å se med utvendig ul før uke 7.Som overskriften sier, noen som har erfaring med det så tidlig i svangerskapet? Klarer de å se noe på legekontoret? er 5+3 idag, og superbekymra!
Er forresten 6 uker idag og skal på ul hos fastlegen 2 mars
Det er altfor tidlig. Er ikke sikkert du ser noe på innvendig heller når du er så kort på vei.
Jeg var på legekontoret selv 5+4 og fikk beskjed om at det var ikke mulig å se med utvendig ul før uke 7.
Det tror jeg er altfor tidlig til å se noe på utvendig ul. Jeg tok innvendig 7+2 hos gyn, det var ikke et alternativ å ta utvendig en gang. Tror det først funker når livmor "hopper opp" over bekkenkanten (eller hva det heter).
Du bør redigere bildet, Christine. Det står fullt navn og fødselsnr der.
Oi, det er første gang jeg har hørt noen få utvendig så tidlig [emoji1]Det er jo ikke sikkert det! Forrigegang jeg var gravid var jeg på tul for å sjekke om jeg var gravid. Fikk beskjed på tlf at hun kansje måtte ta innvendig men prøvde utvendig først. Da var jeg 4+2! Så var jeg der på utvendig når jeg var 6+1. Så det kan hende. Så lenge apparatet er godt nok![]()
TakkDu bør redigere bildet, Christine. Det står fullt navn og fødselsnr der.
Ja jeg vet ikke, men jeg hadde det ihvertfallOi, det er første gang jeg har hørt noen få utvendig så tidlig [emoji1]
Okei, takk for gode svarBle sendt til Kvinne-barn senteret, for innvendig ultralyd
Så sitter å venter på å få komme inn nå
![]()
Masse lykke til! [emoji4]