Julidamenes ultralydtråd

Var på ul i går og Vi venter en liten gutt 17.07.17 :D
Så morsomt! Vi var også på oul i går og fant ut at vi også venter en gutt 17.07.17! :D

Nå kan det hende at vår dato blir flyttet litt, da vi må inn igjen om en uke ettersom bebis ikke var så samarbeidsvillig med å vise seg ordentlig frem for alle målingene [emoji23]
 
Oul overstått, og vi fikk se en frisk og fin gutt:) Fikk også spørsmål om jeg ville være med med å hjelpe til med opplæring av ultralyd til leger under spesialisering, så skal inn igjen i april til "ekstra" ultralyd:)
 
Var på OUL 9.2, men siden mannen ikke fikk anledning til å være med, avslørte vi ikke kjønnet. Skal tilbake om 4 uker (følges opp ekstra), så kommer en mulighet ca hver 4 uke til å finne det ut ;)

Jordmor hadde satt 14.7 hadde jeg ikke vært på TUL hos spesialist, men de velger å beholde 16.7.
 
Mensterminen min var 24/7, tultermin 21/7 og oultermin ble 26/7. Alt så bra ut, men jeg skal inn igjen om to uker da jm ikke fikk så nøyaktige målinger som hun ville. I magen gjemte det seg en jente [emoji173]
 
Vi var på ul den 14- alt fint [emoji5] ble flyttet frem til 14.7, og aner fortsatt ikke kjønn som planlagt [emoji5]
 
Back
Topp