Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hvilket av dem da?![]()
Amelia
Blir det gutt har jeg ingen navn på listen igrunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket av dem da?![]()
Amelia er helt klart favoritten her [emoji173] Håper vi får vite kjønn på 3D ultralyd neste ukeAmeliaAmelia eller Amalie. Liker best Amelia
Blir det gutt har jeg ingen navn på listen igrunn![]()
Amelia er helt klart favoritten her [emoji173] Håper vi får vite kjønn på 3D ultralyd neste uke![]()
På MR-klinikkenHvor skal du på 3D?
Tusen takk [emoji173] Det er så deilig å endelig vite! Gleder oss så utrolig mye til å møte den lille prinsessa [emoji173] Pappaen er superstolt og måtte innom H&M for å kjøpe et par rosa bodyer [emoji173]Ååå, så gøy at dere ENDELIG fikk vite kjønn [emoji173]Hurra! Gratulerer med ei lita prinsesse på vei [emoji173]
Tusen takk [emoji173]Ååå fantastisk!! Gratulerer så mye med ei lita snuppe på vei [emoji173]️[emoji173]️
Ja, er kjempefornøyd selv om det bare ble 2 bilder. Vi tok privatPå bilde nr. 2 kan man jo se ansiktstrekk også!!! Så spennende. Tok dere 3D ul privat eller ble dere henvist?
30+0
Formen er mildt sagt elendig. For 2 uker siden kom kvalmen tilbake med full styrke og siden det er jeg bare blitt verre for hver dag. Kaster opp daglig i tillegg til at bekkenet verker noe voldsomt og jeg har fått bihulebetennelse. Er blitt 100% sykemeldt frem til permisjon og er satt opp på en del ekstra kontroller siden jeg plutselig er så dårlig. Føler ikke jeg får gjort noe som helst her hjemme utenom å sove og å spy. Veier nå 5 kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Har lyst å glede meg over det lille mirakelet i magen, men akkurat nå lengter jeg bare til at svangerskapet skal bli ferdig.
110/70 på sist kontroll, så er helt normalt, men merker at jeg har flere blodtrykksfall i løpet av dagen.Hvordan er blodtrykket ditt?
Tusen takk [emoji173] Hadde liksom ikke forventet å få den tilbake så sent nei, og hvertfall ikke i så stor grad som detteUff, det der hørtes helt forferdelig ut![]()
Greit nok med kvalme i starten, den er liksom litt forventet. Men kvalme nå er jo bare skikkelig dårlig gjort!! Håper ikke det vedvarer for lenge for deg
God bedring [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Hadde liksom ikke forventet å få den tilbake så sent nei, og hvertfall ikke i så stor grad som dette![]()
Vart i over 2 uker så tror ikke detMasse god bedring! Kan ikke være omgangssjuken da?