Valentine

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Så har dere noen koselige planer for i dag? [emoji173][emoji4]

Njaaa... trene? [emoji23] og gubben skal hjelpe svigers med å tømme gamle gutterommet før de skal flytte. Skikkelig romantisk vet jeg [emoji6] håper jo vi koser oss litt når jeg kommer hjem fra trening da.

Vi har reservert bord på big horn, men tror vi utsetter det til matlysten og formen er på topp igjen. Når jeg først skal dit vil jeg kunne spise ALT jeg vil/orker :) :p

Vi skal spise gryterett og hvitløksbaguetter sånn at vi får skikkelig kysse-ånde [emoji173] så skal vi dra og storhandle mat for ihvertfall en uke [emoji4]

Mannen skal ha Fjordland, mens jeg har lovet guttungen pizza på verandaen :D Skal ut nå faktisk Hehe

Har ikke feiret valentinsdagen før, så hadde vært en overraskelse om det kom noe nå [emoji14] men det gjør det nok ikke. Vi har tanker helt andre steder og er stresset til langt opp i skyene. Stor rydding for at husverten skal komme til der det trengs i dag :) katten vår.. og tvillingene og alt.. ja. Ikke i det romantiske hjørnet dessverre

Vi skal trene, og så har jeg tenkt på en lang dusj og spesielt vaske håret - jeg føler at jeg lukter skikkelig vondt i dag!
Og så planlegge middager en uke frem, tenker jeg og planlegge handling i morgen :)

Vi har reservert bord på big horn, men tror vi utsetter det til matlysten og formen er på topp igjen. Når jeg først skal dit vil jeg kunne spise ALT jeg vil/orker :) :p
Det skjønner jeg godt! Nå fikk jeg lyst til å dra dit og spise [emoji1]

Vi skal vel omtrent som alle andre kvelder for tiden. Mannen lager middag og jeg sovner tidlig. Rett etter 4-åringen [emoji23]

Mmmm sushi.. Favoritten er spicy tuna... og tunfisk er vel ikke så greit :(

Såvidt jeg skjønner, så kan vi det så lenge den ikke er fanget i Norge... Og det pleier jo iaff Sabi si ifra om...

9c1c74880c598e92b0a99e7d87b732ce.jpg

Såvidt jeg skjønner, så kan vi det så lenge den ikke er fanget i Norge... Og det pleier jo iaff Sabi si ifra om...

9c1c74880c598e92b0a99e7d87b732ce.jpg
Trodde ikke det var det det gikk i. Trodde det var tungmetaller i fisken som gjør at den er frarådet? Men på boks er visst ok

Kjæresten boikotter valentine fant jeg ut plutselig, jeg hadde egentlig kjøpt kort men det gadd jeg ikke gi han da [emoji14] men blei digg sex da ;) hahahaha

Back
Topp