Når telefonen ringer kl 06.45

mkrago

Elsker forumet
Og det bare er svigermor som er hysterisk fordi hun ikke finner telefonnummer og adressen til stedet hun skal være vikar.

Jeg er ganske forbanna nå, begge ungene har sovet elendig i natt og jeg skal på jobb. Vi har mulighet til å sove nesten så lenge vi vil.

Telefonen til gubben ringet i stua og jeg var eneste som reagerte. Går og legger på fordi jeg er så trøtt, men går inn å vekker gubben når jeg ser hva klokka er. Blir litt panisk når hun ringer rett opp igjen og blir redd for at noe har skjedd, svarer og sier at han kommer snart. Hun høre meg ikke, legger på og ringer rett opp igjen. Og så trenger hun bare en adresse til kl 9.

Seriøst man ringer ikke folk før kl 8 om morgenen hvis ikke det er noe alvorlige eller du er 110% sikker på at de er våkne og det bare er de som kan hjelpe. Hun kunne for faen ringte opplysningen 1881 eller noe.

Åh hallo.. tror jeg hadde blitt rimelig irritert selv ><

Og derfor slår vi av lyden på tlf når vi sover [emoji14]

Opplevde farmora mi ringte en morgen før kl 8. Sikkert 10 ubesvarte. Når jeg ringte opp igjen var det kun røyk hu trengte påfyll av. Så om jeg ville handle for hu... Og jeg som hadde panikk for jeg ikke tok den med en gang [emoji14]

Hadde blitt litt irritert selv nen samtidig så var hun vel litt stresset da å fikk vel litt for panikk for å ikke finne addressen

Hadde blitt irritert hvis det hadde vært en vane, men ett engangstilfelle hadde jeg ikke fyret meg opp over:) kjipt å bli vekt når man har sovet dårlig, men andre kan ikke vite at man har sovet lite den natta:) sikkert vært stressa og ikke tenkt over klokka i det hele tatt, fort gjort:)

Er da alarmen min ringer... Men jo, hadde min eller samboers familie ringt så tidlig ville jeg ha tenkt det var noe galt! Men hun var sikkert stressa så skjønner henne også:)

Hadde blitt irritert hvis det hadde vært en vane, men ett engangstilfelle hadde jeg ikke fyret meg opp over:) kjipt å bli vekt når man har sovet dårlig, men andre kan ikke vite at man har sovet lite den natta:) sikkert vært stressa og ikke tenkt over klokka i det hele tatt, fort gjort:)

Hun ringer nesten konsekvent akkurat når vi legger ungene for kvelden og har null forståelse når vi ber henne ringe enten litt før eller litt senere.

Er da alarmen min ringer... Men jo, hadde min eller samboers familie ringt så tidlig ville jeg ha tenkt det var noe galt! Men hun var sikkert stressa så skjønner henne også:)

Men hvorfor ringer man ikke opplysningen? Det må da være helsikes mye lettere?

Hun ringer nesten konsekvent akkurat når vi legger ungene for kvelden og har null forståelse når vi ber henne ringe enten litt før eller litt senere.
Da skjønner jeg du blir litt frustrert:) hvis hun ikke skjønner det når dere snakker med henne om det, så tror jeg hadde slått av telefonen i det tidsrommet til hun tok pointet:)

Slå av lyden eller sett på "ikke forstyrr" ;)

Mamma ble irritert for at jeg "aldri" tok telefonen når jeg hadde baby. Hadde på lydløs så den ikke skulle ringe når babyen endelig hadde sovnet. Kikket på telefonen når det passet MEG, jeg velger selv når jeg vil være tilgjengelig eller ikke.

Opplevde farmora mi ringte en morgen før kl 8. Sikkert 10 ubesvarte. Når jeg ringte opp igjen var det kun røyk hu trengte påfyll av. Så om jeg ville handle for hu... Og jeg som hadde panikk for jeg ikke tok den med en gang [emoji14]

Jeg pleide å ha mobilen på lydløst, men det går ikke lenger. Vi bruker mobil som vekkerklokke, og idioten av en mobil skrur av lyden på alarmen om ringelyden er på lydløs ><
Men hva svarte du din farmor da? Jeg ser for meg at jeg hadde klikket ^^

Skjønner godt at du blir irritert, det hadde jeg også blitt! Men om hun til stadighet ringer på ukurrante tidspunkter og ikke tar et hint når dere snakker med henne om det, ville jeg seriøst ha satt på telefonen på lydløs fra og med leggetid for ungene og frem til dere har stått opp dagen etter og så heller gått til innkjøp av en vekkerklokke om nødvendig, så kan du heller ringe henne tilbake når det passer deg.

Forstår godt at du ble irritert! Men det kon nok ikke fra et vondt sted. Noen tenker bare ikke over sånnt. Skru av lyden, så våkner ikke barna;) kanskje hun ringer opplysningen neste gang![emoji23]

Jeg slår ikke bare av lyden, jeg setter telefonen i flymodus for å spare strøm. Er heeelt utilgjengelig når jeg sover [emoji56]

Jeg pleide å ha mobilen på lydløst, men det går ikke lenger. Vi bruker mobil som vekkerklokke, og idioten av en mobil skrur av lyden på alarmen om ringelyden er på lydløs ><
Men hva svarte du din farmor da? Jeg ser for meg at jeg hadde klikket ^^
Så rar mobil du har da :o

Sa at hu trengte ikke ringe mer enn en gang, så ringte jeg opp igjen når jeg så det. Men at vi sov som regel lengre enn 8 når vi har mulighet.

Men farmor er vokst opp på gård. Oppe kl 6 hu som regel.

Men hu skulle huske det da til neste gang. Hu er blitt litt vimsen. Så kjefter ikke på hu :)

Jeg slår ikke bare av lyden, jeg setter telefonen i flymodus for å spare strøm. Er heeelt utilgjengelig når jeg sover [emoji56]

Gjør akkurat det samme. Flymodus. Deilig å være utilgjengelig når man sover:)

Så rar mobil du har da :eek:

Sa at hu trengte ikke ringe mer enn en gang, så ringte jeg opp igjen når jeg så det. Men at vi sov som regel lengre enn 8 når vi har mulighet.

Men farmor er vokst opp på gård. Oppe kl 6 hu som regel.

Men hu skulle huske det da til neste gang. Hu er blitt litt vimsen. Så kjefter ikke på hu :)

Ja skikkelig bakvendt den der. Skal ikke ha Samsung igjen!

Ja da skjønner jeg du trår litt mer forsiktig. Ikke kjekt når de eldre blir vimsete :( Samme skjedde med min mormor :(

Ja skikkelig bakvendt den der. Skal ikke ha Samsung igjen!

Ja da skjønner jeg du trår litt mer forsiktig. Ikke kjekt når de eldre blir vimsete :( Samme skjedde med min mormor :(
Åh? Har bare hatt samsung de siste 10 årene. Aldri hatt det problemet :o Heldigvis!

Uff nei. Blir mye repetering av historier da :) Jeg kan vel de fleste utenat [emoji14] Men mange handler om farfar og oss når vi var små, så syns det er så koselig å høre på da ♡

Back
Topp