Blødning

Milla :^)

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Trenger litt beroligende ord av dere her nå. Fikk i dag min første blødning under svangerskapet så langt. Friskt blod, men ville ikke karakterisert det som mye. Menslignende smerter og murringer, men det har jeg hatt tidligere også uten noe blod. Kjenner jeg er redd dette er starten på slutten for spiren i magen. Flere som har opplevd noe lignende og at det har gått bra? Veit jo at blødning ikke trenger være noe fare også, men vanskelig tenke positivt akkurat nå :confused: er 5+6 og går inn i uke 6 i morgen.

Aldri opplevd det før, men er flere i termingruppa som har skrevet om sine bekymringer rundt blødning, der det har vist seg at alt var fint :) tommelfingerregelen er vel at uten klumper og smerter, er nok alt i skjønneste orden:)

Hadde styrtblødning selv i uke 6 med magesmerter. Spiren satt fortsatt og er nå 15 mnd gammel. Har hatt en sa tidligere og det var annerledes. Var frisk blod, med koagler og "klumper" og noe som minnet litt mer som magekramper og ikke bare murringer eller menssmerter.

Hadde en blødning nå på onsdagsmorgen(5+5), en medium blødning, ingen smerter. Var sikker på at det gikk galt, men torsdagen fikk jeg høre hjerteslag ❤

Det kan gå helt fint! :)

Blødde i begge mine to første svangerskap jeg. Allikevel hadde jeg to gode svangerskap og fødte to friske barn. :) Jeg blødde en gang når jeg var gravid med datteren min.

Med sønnen min som jeg fikk i fjor blødde jeg tre ganger gjennom svangerskapet. Første gang var før jeg visste at jeg var gravid i uke 5. Jeg trodde det var menstruasjonen, men reagerte på at det var lite og annerledes. Fant så ut at jeg var gravid og blødde noen dager til. Da sjekket jeg det hos gynekolog som sa at alt var bra med den lille. Jeg hadde bare hatt en liten blødning lengre nede i livmoren. I uke 8 blødde jeg litt igjen og sjekket det opp, da blødde jeg bare litt fra livmormunnen. Ikke noe farlig da heller, i uke 14 kom det bittelitt blod. Igjen var det livmormunnen. Husk at slimhinnene blør lett gjennom svangerskapet.
Blødde endel i tannkjøttet mitt samtidig. Svangerskapet var ellers perfekt, hadde også en flott fødsel og sønnen min er nå 7 måneder. :)

Venninnen min blødde med alle sine tre barn, flere ganger gjennom svangerskapet og det gikk bra med alle tre.

• Liker
Reactions: A+S
Takk for gode ord. Godt å høre andres erfaringer også. Første gangen jeg er gravid, så alt føles veldig skummelt og usikkert.
Ikke hatt matlyst i dag så håper det skal føles litt bedre nå som jeg har fått i meg litt mat. Treig i magen også, så det hjelper ikke på at jeg hele tiden føler jeg må på do uten at det skjer noe. Klarte endeig få til et do besøk i stad, men pga litt mye pressing kom det jo også litt mer blod\slim som ikke hjelper på den dårlige følelsen jeg sitter igjen med. En del vondt i magen, men klarer ikke helt kjenne om det er nærvøsitet, mensmurringer eller noe mer. Håper jeg skal klare roe meg litt ned, får se om det blir en telefon til legekontoret i morgen.

Ser ut som drømmen er over for denne gang dessverre. Klarer ikke sove pga magesmerter og kommer bare mer blod og klumper. Håper bare jeg kan få legetime kjapt for å få en bekreftelse på det :(

Ser ut som drømmen er over for denne gang dessverre. Klarer ikke sove pga magesmerter og kommer bare mer blod og klumper. Håper bare jeg kan få legetime kjapt for å få en bekreftelse på det :(
Ånei!!!! :( så forferdelig! Sender den en styrkeklem :Heartred dette var kjedelig å lese!

Så trist! :( Klem.

Takk for gode ord og klemmer. Føler meg på en måte bedre nå da magesmertene har sluppet taket nå. Kom en blodig klump ut i natt så føler med ganske sikker på hva som har skjedd. Fått legetime i morgen så de skal ta blodprøver for å verifisere.

Back
Topp