Ikke kvalm..

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg er 6+1 i dag og har fryktet kvalmen og spy siden vi begynte å prøve å bli gravid.
Nå når jeg endelig har blitt det er jeg ikke sånn kvalm jeg hadde trodd.
jeg kjenner kansje litt på det om jeg er sulten, men det er det. Har liksom ikke fått inntrykk at det kan kalles svangerskapskvalme.

Og missforstå meg rett, jeg er ikke skuffet over å ikke være kvalm vare tenker det gjerne ikke er så vanlig?!

Er det noen andre her som ikke spyr og er kvalm?

Var bare kvalm når jeg var sulten med sønnen min. Nå eier jeg ingen symptomer i det hele tatt [emoji14] kvalm eller ikke, såre bryst eller ikke.. det er like normalt å ha mange som får til ingen symptomer. Dette er veldig individuelt og kan variere så mye fra person til person til svangerskap. Nyt tiden om du kan [emoji173]

Jeg er ikke særlig kvalm heller [emoji4] blir litt uggen visst jeg går for lenge uten å spise bare. Med nr 1 kom ikke kvalmen skikkelig før uke 12.

Var bare kvalm når jeg var sulten med sønnen min. Nå eier jeg ingen symptomer i det hele tatt [emoji14] kvalm eller ikke, såre bryst eller ikke.. det er like normalt å ha mange som får til ingen symptomer. Dette er veldig individuelt og kan variere så mye fra person til person til svangerskap. Nyt tiden om du kan [emoji173]
Tusen takk for svar :happy:
Har fått mange andre "flotte" symptomer som det som kjennes ut som verdens mest såre brystvorter, tisser som om jeg får betalt og sulten konstant :smiley-ashamed008

Var aldri kvalm med nr 1. Litt uggen om jeg ikke får spist nå med nr 2. Men ikke kjempekvalm jeg heller [emoji4] er bare litt hodepine, puppene som er ømme og gjesping som forteller meg at jeg at jeg er gravid om dagen [emoji4]

Var aldri kvalm med nr 1. Litt uggen om jeg ikke får spist nå med nr 2. Men ikke kjempekvalm jeg heller [emoji4] er bare litt hodepine, puppene som er ømme og gjesping som forteller meg at jeg at jeg er gravid om dagen [emoji4]
Takk for svar :happy:
Mye gjesping her også :)

Jeg er ikke lengre enn 5+2, men er heller ikke kvalm. Ømme bryster og litt murring i livmoren av og til, det er det hele. Samt også veldig hormonell [emoji12]

Jeg blir også bare litt kvalm om jeg går for lenge uten mat! :-)

Var ikke kvalm med datteren min [emoji4] det er like vanlig å være kvalm som det å ikke være det [emoji5]

Jeg er 6+1 i dag og har fryktet kvalmen og spy siden vi begynte å prøve å bli gravid.
Nå når jeg endelig har blitt det er jeg ikke sånn kvalm jeg hadde trodd.
jeg kjenner kansje litt på det om jeg er sulten, men det er det. Har liksom ikke fått inntrykk at det kan kalles svangerskapskvalme.

Og missforstå meg rett, jeg er ikke skuffet over å ikke være kvalm vare tenker det gjerne ikke er så vanlig?!

Er det noen andre her som ikke spyr og er kvalm?

Det var egentlig litt godt å se denne tråden - det er jo en annen trår her med symptomer og der har alle masse symptomer, og så sitter jeg her med nesten ingenting. Litt er det likevel - hodepine, trøtt, hard i magen og stikninger nederst i magen. Ellers ingenting. Kanskje litt ekstra sulten.

Nå har jeg også fått med meg fra flere kilder at ofte kommer kvalmen uke 6-12 for det meste, så kan jo hende at den bare lar vente på seg og kaster seg over deg om en ukes tid (bank i bordet for at den ikke skal gjøre det). Nevnte for mannen i går at det hadde vært fint å liksom føle seg litt mer gravid, egentlig.. hehehe

Har ingen symptomer i det hele tatt her.. Har hatt voldsom kvalme de to andre svangerskapene mine, så jeg venter egentlig bare :nailbiting: Er 5+4 i dag og de andre gangene er det startet senest i uke 6. Krysser virkelig mye for at jeg kan slippe denne gangen :gen014

Back
Topp