Shoppa babytøy..

Hihi
Kjempe gøy[emoji2]
Jeg kjøpte liggedel til reisevogna vår. Babyzen YOYO+ da den var på tilbud for noen uker siden [emoji56]

Ikke begynt med det enda. Har mye fra storebror, så blir lite utstyrsshopping. Men noe klær blir det nok etterhvert da storebror er født tidlig på våren og neste blir tidlig på høsten.

Har alt jeg trenger fra barn nr en. Blir det samme kjønn trenger jeg absolutt ikke noe. Men blir det motsatt handler jeg nok pittelitt. Men ikke på lenge ennå. Kanskje ikke etter oul heller. Skal ha 3D siden jeg hadde det med frøkna. Så kanskje ette eå h dobbelt-bekreftet kjønn da

Syns så mange jeg vet om har fått vite feil på oul i det siste

Ikke kjøpt noe enda, men vognen vår synger litt på siste verset så må se om jeg skal prøve å overtale mannen til at vi behøver ny.. har planer om å lage en del ting til lille selv, så venter nok til oul for å se kjønn :) jeg har sååå lyst til å strikke kjole men det er jo ikke så greit til gutt kanskje ;)

Sitter og ser på (bare ser enda...) ulltøy til baby, siden baby trenger sånt til høsten og vinter.
Dyrt! Så dyrt! (Ellers hadde jeg kanskje kjøpt no :oops:)

Sitter og ser på (bare ser enda...) ulltøy til baby, siden baby trenger sånt til høsten og vinter.
Dyrt! Så dyrt! (Ellers hadde jeg kanskje kjøpt no :oops:)

Jeg kjøpte masse ulltøy på salg da jeg gikk gravid med første ;) ble litt overdose da vi også arvet en del, men "sparte" jo litt penger på det da ;)

Jeg tåler ikke så godt selv. Men mini jeg har tåler heldigvis:)
Er sensitive for ting som klør og tåler ikke mohair, men mini-klær er stort sett i supermyk merino... Så får se etter flere salg etterhvert [emoji4] ikke vits å kjøpe for mye i de minste størrelsene uansett

Back
Topp