VIP

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Jeg er sykt nysgjerrig på hva VIP statusen til enkelte medlemmer egentlig betyr. Har prøvd å søkt litt på det, men virker som om alle forklaringene var sletta/linkene døde.

Noen som vil forklare?
 
Heisann :)

VIP ble for noen år siden innført av vår forrige forumansvarlig. Dette var en status som ble gitt til medlemmer som har skrevet over 6000 innlegg og vært aktivt medlem over ett år. I tillegg skulle VIP ha tilgang til ett eget VIP underforum for bare VIP. Dette ble dessverre aldri brukt, derfor gir vi nå ut VIP status til svært aktive medlemmer og de som er tilgangsansvarlige i skjulte grupper.
 
Jeg har sett noen som har VIP uten å ha kriterene, tilgangsansvarlige som ikke har det og selv moderatorer har ikke VIP
 
Last edited:
Heisann :)

VIP ble for noen år siden innført av vår forrige forumansvarlig. Dette var en status som ble gitt til medlemmer som har skrevet over 6000 innlegg og vært aktivt medlem over ett år. I tillegg skulle VIP ha tilgang til ett eget VIP underforum for bare VIP. Dette ble dessverre aldri brukt, derfor gir vi nå ut VIP status til svært aktive medlemmer og de som er tilgangsansvarlige i skjulte grupper.
Så nå er det egentlig ingenting anna enn ett merke under profilbildet deres?
 
Heisann :)

VIP ble for noen år siden innført av vår forrige forumansvarlig. Dette var en status som ble gitt til medlemmer som har skrevet over 6000 innlegg og vært aktivt medlem over ett år. I tillegg skulle VIP ha tilgang til ett eget VIP underforum for bare VIP. Dette ble dessverre aldri brukt, derfor gir vi nå ut VIP status til svært aktive medlemmer og de som er tilgangsansvarlige i skjulte grupper.

Dette stemmer jo ikke som jeg skrev over.
 
Jeg har sett noen som har VIP uten å ha kriterene, tilgangsansvarlige som ikke har det og selv moderatorer har ikke VIP
Da kan det hende de har vært TGA, og da tar jeg jo ikke bort banneren igjen.
Nei vi moderatorer har ikke behov for å ha VIP symbolet på oss, vi jobber jo her ;)

Så nå er det egentlig ingenting anna enn ett merke under profilbildet deres?
Nei egentlig ikke :)
 
Da kan det hende de har vært TGA, og da tar jeg jo ikke bort banneren igjen.
Nei vi moderatorer har ikke behov for å ha VIP symbolet på oss, vi jobber jo her ;)


Nei egentlig ikke :)

Men hva med de som står som TGA som du sier men som ikke er det lenger? Rart da at noen har VIP og andre ikke har det. Skulle det ikke være likt?
 
Men hva med de som står som TGA som du sier men som ikke er det lenger? Rart da at noen har VIP og andre ikke har det. Skulle det ikke være likt?

Er det noen som har TGA banner som ikke er TGA for gruppen sin lenger?

Isåfall vil jeg gjerne vite hvem dette er.
 
Så skuffende [emoji23]
Haha. Leste om denne vip-greia da jeg hadde vært her i bare 8-9 mnd eller noe.
Synes "skjult vipforum" hørtes ut som DET privilegiumet, så.. Skulle sjekke det opp igjen i dag, for mente at NÅ måtte jeg da ha kravene klare.. Også søkte jeg og fant dette [emoji28][emoji28]
 
Back
Topp