Noen fra Bergen her ?

Benedicte19

Andre møte med forumet
Flere fra Bergen ?
Når har dere termin :)

Kanskje vi får til noe treff senere :)

Jepp, Bergen her også.Foreløpig termin er 26 september
Tidlig UL på tirsdag i neste uke, så får vi se om jeg fortsatt har samme termin da

Jeg bor i Bergen, termin 16 september, venter nummer 4 :)

Kor går deke på tul deke som gjer da ? Kor mange veke var deke da? :) eg veit ikkje om eg klare å vente til 3 mars .. skal på KK da :)

Det gikk akkurat opp for meg at jeg har termin under sykkel VM.. 16-26 september.
Da er det vanskelig å komme seg til Haukeland.
Jeg skal opp på kk på ul 6.3, tenkte spørre de litt om hvordan man løser det da.
Heldigvis tar fødslene mine litt tid så tror jeg skal rekke det selv om jeg står i kø

Det gikk akkurat opp for meg at jeg har termin under sykkel VM.. 16-26 september.
Da er det vanskelig å komme seg til Haukeland.
Jeg skal opp på kk på ul 6.3, tenkte spørre de litt om hvordan man løser det da.
Heldigvis tar fødslene mine litt tid så tror jeg skal rekke det selv om jeg står i kø
Det samme har eg tenkt på :p har termin 18, gått over med begge .. 9 dager med første og 7 med andre .. gjer vel da no og :p

Kor går deke på tul deke som gjer da ? Kor mange veke var deke da? :) eg veit ikkje om eg klare å vente til 3 mars .. skal på KK da :)

Med førstemann gikk jeg til ultralydklinikken i nattlandsveien. Utrolig koselig og hyggelig dame som utfører kontrollen. Kan anbefale henne på det sterkeste :-) skal dit igjen i dette svangerskapet.

Back
Topp