Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, min er 27 dagerOg hva spiser barnet?
Mini fullammes, 24 dager gammel, og etter at melka kom har bæsjen vært sennepsorange, minner om tynn ferskenpuré.typisk søtlig babybæsjlukt.

Å wow! Her har det vært mer 1-2 om dagen. Er noen dager siden bæsj nå da, så regner med han lader opp til noe bra.Samme her, min er 27 dager..og det går 1 bleiepakke på ca 2 dager
bæsj i så godt som alle...
![]()
Å, det hørtes herlig "avslappet" ut! Har vært samme futten og antall her siden fødsel omtrent, og har skjønt det kan ta en stund før det roer segÅ wow! Her har det vært mer 1-2 om dagen. Er noen dager siden bæsj nå da, så regner med han lader opp til noe bra.
Vi bruker ca 5-6 bleier på en dag, vanligvis.![]()
Å, det hørtes herlig "avslappet" ut! Har vært samme futten og antall her siden fødsel omtrent, og har skjønt det kan ta en stund før det roer segKan nesten ikke forstå hun går opp i vekt så mye som kommer ut både nede og oppe (enormt med gulp..)
Men Takk og lov for bleie-deal på kiwi da!![]()
Har faktisk en pakke av dem liggende klar, fra babypakken til Rema, men tror de er mer lik 2'er bleiene til libero, og tutta mi er så lita hun nok trenger 1'er bleier en stund tilJeg tenkte jeg skulle prøve rema-bleiene. Venninna mi bruker dem, og syns de er like gode, eneste er at man nå rykke litt ekstra for å løsne tapen når man skal feste bleien. Så vi skal prøve, for de er enda billigere![]()
Har faktisk en pakke av dem liggende klar, fra babypakken til Rema, men tror de er mer lik 2'er bleiene til libero, og tutta mi er så lita hun nok trenger 1'er bleier en stund tilMen går lett over på Rema sine når de begynner å passe om de er ålreit
![]()
Å, det hørtes herlig "avslappet" ut! Har vært samme futten og antall her siden fødsel omtrent, og har skjønt det kan ta en stund før det roer segKan nesten ikke forstå hun går opp i vekt så mye som kommer ut både nede og oppe (enormt med gulp..)
Men Takk og lov for bleie-deal på kiwi da!![]()
What? Har ikke merket at vi brukte dem da.vi har brukt toerbleier hele tiden.
![]()
Haha, heldig da! Her er det en kamp om å skifte bæsjebleia før amming slik at jeg forhåpentligvis ikke MÅ ta en rett etter måltidet også - da kommer stort sett all melken opp igjen selv med raping førstLille lå på gulvet i 20 min og var såå tilfreds, skjønte jo hvorfor da jeg kom bort og kjente luktaså nå er det vel kanskje et par dager til neste gang
![]()

Hehe, går fort noen bleiepakker selv med "bare" 5-6 bleier om dagen sikkert
Haha, heldig da! Her er det en kamp om å skifte bæsjebleia før amming slik at jeg forhåpentligvis ikke MÅ ta en rett etter måltidet også - da kommer stort sett all melken opp igjen selv med raping først..og slik går no dagan med gulpebaby
![]()