Sniker meg sakte, men sikkert inn her

Mamma til snart tre

Betatt av forumet
Hei

Her venter vi visst barn nummer tre, et ganske stort uhell som egentlig kan kalles et mirakel da det ikke skal kunne gå ann gikk både på P-piller og har cyster på eggstokkene som gav en veldig ustabil menstrasjon og beskjed fra legen at om vi noen gang skulle ha nummer tre måtte vi nok få hjelp

Sånn gikk det ikke så nå venter vi en ny verdensborger 20.september

Dette har på ingen måte hvert noen gledelig eller lykkelig kunnskap, da min ektemann på ingen måte vil ha et barn nummer tre og ihvertfall ikke nå.... Så dette tar sin energi utav et egentlig ganske lykkelig ekteskap

Jeg håper virkelig vi snart kommer over det værste så vi kan få fortelle dette til de rundt oss....

Velkommen :) det går nok bra når sjokket har satt seg skikkelig ;) var nok ment sånn i og med at den klarte å trenge seg gjennom ;)

Hei

Her venter vi visst barn nummer tre, et ganske stort uhell som egentlig kan kalles et mirakel da det ikke skal kunne gå ann gikk både på P-piller og har cyster på eggstokkene som gav en veldig ustabil menstrasjon og beskjed fra legen at om vi noen gang skulle ha nummer tre måtte vi nok få hjelp

Sånn gikk det ikke så nå venter vi en ny verdensborger 20.september

Dette har på ingen måte hvert noen gledelig eller lykkelig kunnskap, da min ektemann på ingen måte vil ha et barn nummer tre og ihvertfall ikke nå.... Så dette tar sin energi utav et egentlig ganske lykkelig ekteskap

Jeg håper virkelig vi snart kommer over det værste så vi kan få fortelle dette til de rundt oss....
Gratulerer så mye❤️❤️❤️ Da er du og jeg i litt samme båt vi.. venter også nr 3.. ikke planlagt eller noe og mannen syns det på mange måter holder med de 2 vi har fra før.. men alt går seg til Håper det gjør det for dere også

Takk [emoji4]

Ja, jeg føler at dette var virkelig skjebnen siden det ble sånn [emoji173]

Han har over 7 mnd'er på seg til å falle i ro med dette så håper at med tid kan han glede seg [emoji4]

Gratulerer så mye :) :Heartred

Her venter jeg også nr 3 og samboer langt ifra fornøyd , han var ferdig når nr 2 kom. Men jeg tenker at alt har sin mening :)

Håper ting faller på plass for dere etterhvert :Heartred

Samme båt her. Nr 3 på vei grunnet en kort juleferie med gjenglemt pring! Og gubben var informert! Sånn kan det gå. Han gleder seg litt, men grubler mye .

Gratulerer [emoji173]
Alt ordner seg nok når det første sjokket har lagt seg [emoji4]

Gratulerer så mye :) [emoji813]red

Her venter jeg også nr 3 og samboer langt ifra fornøyd , han var ferdig når nr 2 kom. Men jeg tenker at alt har sin mening :)

Håper ting faller på plass for dere etterhvert [emoji813]red
Det er det han egentlig var han min sin også [emoji53] vi har hatt noen samtaler på amathea, og han vet at jeg ikke tar dette bort, så han må nesten bare komme over det og eventuelt gå å snakke til noen alene nå....

Samme båt her. Nr 3 på vei grunnet en kort juleferie med gjenglemt pring! Og gubben var informert! Sånn kan det gå. Han gleder seg litt, men grubler mye .
Så bra han gleder seg da ihvertfall [emoji4] tankene går nok over når han ser alt år helt fint [emoji11]

Gratulerer [emoji173]
Alt ordner seg nok når det første sjokket har lagt seg [emoji4]
Takk [emoji173] sjokket har nok vært i 4 uker allerede og det er nok ikke noe nærmere noe orden fra hans side enda [emoji28]

Back
Topp