Hjertet slår ❤

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
I dag fikk jeg tidlig ultralyd og fikk sett et bankende hjerte og vårt lille frø [emoji173][emoji173][emoji173] alt såg fint ut og jeg er så lettet!!

201bc472e6333e6683440a36fea817d7.jpg

Å så fantastisk!! [emoji173][emoji173][emoji173]

Mellom uke 5-6, var så vanskelig å anslå når jeg var så kort på vei da hun :) men hun mente det stemte ut i fra siste mens, og at så veldig bra ut :)

Har klødd i fingrene etter å få høre hvordan det gikk med deg i dag, og det gikk jo langt over forventninger ser jeg! SÅ FANTASTISK!! Grattis med bankende hjerte <3

Åå tusen takk :)) [emoji173] koselig at du tenkte på meg [emoji173] i dag er jeg verdens lykkeligste!
Såklart jeg tenkte på deg [emoji2] var jo så spent på hvordan det gikk, og du har all grunn til å være verdens lykkeligste i dag [emoji173] nyt dagen og spiren med det bankende hjertet

Gratulerer så utrolig mye [emoji1][emoji1] det er den hærligste følelsen [emoji173][emoji173]

Gratulerer så mye! Er så misunnelig på deg ❤ Tenk at du har fått bekreftet at det er nydelig lite vesen som lever der inne og bare venter på at oktober skal komme ❤

Tusen takk alle sammen for gode ord og gratulasjoner! jeg sitter her å gråter av lykke for jeg kan ikke tro det, var forberedt på at det skulle være en tom skjerm denne gangen også etter å ha mistet to ganger på 6 mnd [emoji173][emoji173] nå må han/hun bare klamre seg godt fast til oktober :)

Back
Topp