Konsentrasjonsproblemer

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Andre som sliter med dette om dagene? Jeg tenker så å si bare på graviditet, skifter mellom glede og redsel hele tiden. Dette er så sterkt ønsket [emoji173] går master i økonomisk analyse og mangel på konsentrasjon passer ikke inn i hverdagen akkurat nå [emoji23][emoji85] men krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gang [emoji173]

[emoji111]

Andre som sliter med dette om dagene? Jeg tenker så å si bare på graviditet, skifter mellom glede og redsel hele tiden. Dette er så sterkt ønsket [emoji173] går master i økonomisk analyse og mangel på konsentrasjon passer ikke inn i hverdagen akkurat nå [emoji23][emoji85] men krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gang [emoji173]
Oh yes! Heldigvis ferdig med årsoppgjøret! [emoji23]

Sliter veldig. Ekstra klønete på jobb.. ikke fått lest et ord av artiklene til studiet mitt. Er kun i én verden nå og det er ikke den verden der dagene går så fort at tiden ikke strekker til. Det er i den verden der jeg ikke forstår at jeg kan være 4+4 åtte dager på rad. Hver gang jeg føler det har gått en my dag og sjekker appene står det at jeg er like langt.. det er det eneste jeg tenker på så kanskje ikke rart at tiden står litt stille

Åh dette var godt å høre! Går bachelor og har så og si ikke klart å få lest den siste uken (ja, ikke så lenge da, men blir kanskje værre?) Og det var FØR jeg visste at jeg var gravid. Aiaiai! :) Vi kommer oss igjennom! :whacky011

Hvis jeg blir verre enn sist så synes jeg synd på hele omverden [emoji23] jeg blander ord hele tiden, mister ting og glemmer hvor jeg gjør av meg selv så og si [emoji23]

Åh dette var godt å høre! Går bachelor og har så og si ikke klart å få lest den siste uken (ja, ikke så lenge da, men blir kanskje værre?) Og det var FØR jeg visste at jeg var gravid. Aiaiai! :) Vi kommer oss igjennom! :whacky011
Satser på det [emoji23]

Føler at jeg har vært helt ubrukelig på jobb i dag [emoji14] konstant lyst til å snike meg inn på bv eller sjekke ut appen ^^

Satser på at det roer seg fremover :)

I dag fikk jeg ikke sjekket på jobb. Gikk fra kl 6 til 16.30, er jo helt ute av det [emoji23][emoji23]

Har vært så og si ubrukelig på jobb siste uken (4+1 i dag). Surrer, kolliderer inn i ting, mister ting jeg har i hendene stadig vekk og eier ikke konsentrasjon. En (kvinnelig) kollega spurte faktisk om jeg slet med kraftig PMS! :)

Ååhh nå må jeg bare syte litt mer. Er som sagt bachelor student og klarer så IKKE å konsentrere meg! Skulle lese i helgen og planen var 60-80 sider pr dag fredag-søndag men klarte SÅVIDT å skviiiise hodet mitt igjennom nesten 40 sider per dag. Ligger nå flere hundre sider bak pensum [emoji24] Jeg som pleier å være så strukturert og flittig til vanlig. Får helt fnatt. Til morgenen i dag fristet det mer å STRYKE enn å lese. Frustrasjonen går opp for hver dag som går merker jeg.. når skal dette avta!?

Åh, herregud så trøtt!! Tiden fra 13-15 er altså så vanskelig å gjennomføre!

Åh, herregud så trøtt!! Tiden fra 13-15 er altså så vanskelig å gjennomføre!
Samme her! Kunne sovet hele døgnet nå.. husker sist også så sov jeg nesten bort de 3 første mnd [emoji23] ikke nok med det så holdt 3 åringen meg våken i en times tid i natt og!

Back
Topp