Negativ CB i dag - hjelp!

HJT

Glad i forumet
Torsdag morgen fikk jeg svak positiv på billig-stav, så gravid 1-2 uker på CB-digital på kvelden torsdag. Bruker CBFM og testet fredag morgen igjen - gravid :)

I dag bare måtte jeg ta en ny test. Ikke morgenurin, men dagens andre urin etter en god kopp kaffe og glass med vann. Da viste CBFM "ikke gravid", og billig-stav svak strek. Hva kan dette være? Kjemisk? :( Har fortsatt vondt i magen, slik jeg har hatt de siste dagene. Er også flere dager etter IKM. Hjelp, blir helt stresset her :(

Torsdag morgen fikk jeg svak positiv på billig-stav, så gravid 1-2 uker på CB-digital på kvelden torsdag. Bruker CBFM og testet fredag morgen igjen - gravid :)

I dag bare måtte jeg ta en ny test. Ikke morgenurin, men dagens andre urin etter en god kopp kaffe og glass med vann. Da viste CBFM "ikke gravid", og billig-stav svak strek. Hva kan dette være? Kjemisk? :( Har fortsatt vondt i magen, slik jeg har hatt de siste dagene. Er også flere dager etter IKM. Hjelp, blir helt stresset her :(

Jeg ville ikke ha stresset over det. Hadde testa på nytt i morgen tidlig med morgen urin :) Prøv å tenk positivt :)

Hvordan var fargen på urinen? Utvannet? Var det strek med fargestoff på billigtesten eller mer skyggestrek? Hadde tatt en ny test på morgenurin for å sjekke <3 krysser fingre. Sies man kan ta test om det går 4 timer mellom doturen og man ikke har drukket så mye.

Hvordan var fargen på urinen? Utvannet? Var det strek med fargestoff på billigtesten eller mer skyggestrek? Hadde tatt en ny test på morgenurin for å sjekke <3 krysser fingre. Sies man kan ta test om det går 4 timer mellom doturen og man ikke har drukket så mye.
Ah. Skjønner. Urinen var ganske lys, og det så ut som en skyggestrek! Får prøve å få en urinprøve på mandag hos legen...

Jeg ville ikke ha stresset over det. Hadde testa på nytt i morgen tidlig med morgen urin :) Prøv å tenk positivt :)
Takk! Noen ganger hjelper det å bare lufte det litt her. Får prøve å holde meg til i morgen :) <3

• Liker
Reactions: M14
Ah. Skjønner. Urinen var ganske lys! Får prøve å få en urinprøve på mandag hos legen...
Om du drar til legen kan du ta en blodprøve for å måle hcg nivået, siden du er over IKM burde det gi en god indikasjon :)

• Liker
Reactions: HJT
Opplevd litt varierende styrke på strekene selv (strips fra ebay).. burde selvsagt ikke teste for mye mer da det skaper mer uro enn nødvendig.. men jeg har fått svakere på morgenurin enn utover dagen.. Så går litt opp og ned i styrke.. men tror nok dette går mest ut på hvor mye man har drukket. Siden det er så tidlig så er jo ikke hcg nivået så høyt og da vil utvannet urin ha mye å si for test resultatet.. tenker jeg ihvertfall. Men en blodprøve er sikkert greit å ta.. så kan du slappe av litt mer. Krysser fingrene for deg. Går nok bra skal du se.. ;):Heartred Har også hørt at alle tester selv samme merke kan ha varierende følsomhet også.

Testet søndag morgen, da var det fortsatt "gravid 1-2 uker". Heldigvis!!
Skulle du til legen i dag? Da kan du be om blodprøve for hCG :) hvor langt er du på vei nå? Krysser fingrene [emoji173] er jo godt å få utslag på ukesindikator da

Skulle du til legen i dag? Da kan du be om blodprøve for hCG :) hvor langt er du på vei nå? Krysser fingrene [emoji173] er jo godt å få utslag på ukesindikator da
Jeg er 5+0 i følge menstermin :) Jeg dropper legen, men tar en ny digital i morgen bare for å se om jeg er 2-3 uker! Hvis jeg er det, tror jeg ikke jeg trenger lege enda?

Back
Topp