Ebay

Jaaaa. Og billig !! Betalte vell 35 kr + 9 kr i frakt. Kjøpt mange andre kule også.. som feks gameboy, ninja turtles og mange andre retro relaterte klær..

Vet ikke kjønn enda, men jente kan jo ha dinosaur de også ;)

Morsomt med noe annet enn cubus og hm. :D her har mannen gått bananas på emp.no PG bestil metallicabody og acdc-smokk :D

Vognpynt, 26 kr http://www.ebay.com/itm/301783914655?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
s-l1600.jpg

Gulpekluter 10-12 kr http://www.ebay.com/itm/192035969295?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=491754587834&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
s-l1600.jpg

Ikke eBay, men kjøpte smekker her https://www.epla.no/shops/tetna/
89cf5aef-de21-4119-aed7-3919c30f8f7d_org_medium.jpg

14532b2c-f60e-4288-b9d5-ef1f7d764e8a_org_medium.jpg

Har ikke kjøpt noe på ebay. Men har bestilt noen amme-bher fra wish som de pgså har på ebay. Folk (på ammehjelpen, gruppen på facebook) skryter veldig av disse. Billige var de også [emoji2]ImageUploadedByBV Forum1486154452.970198.jpg

Hva er erfaringen med å kjøpe babyklær på eBay? Har ikke kjøpt ennå, men der det er sykt billig!

Hva er erfaringen med å kjøpe babyklær på eBay? Har ikke kjøpt ennå, men der det er sykt billig!
Har ikke kjøpt fra ebay, men fra wish.. antar det er stort sett det samme ;) er ihvertfall ganske fornøyd med 95 % av alt jeg har kjøpt. Det jeg ikke er fornøyd med fikk jeg beholde og pengene fikk jeg igjen :)

Har ikke kjøpt fra ebay, men fra wish.. antar det er stort sett det samme ;) er ihvertfall ganske fornøyd med 95 % av alt jeg har kjøpt. Det jeg ikke er fornøyd med fikk jeg beholde og pengene fikk jeg igjen :)

Nå har jeg sett på wish, der var det jo helt sykt mye! Spesielt til 1,5 åringen min. Men lurer på "antatt levering", er det frakt? Slik at totalsummen er inkludert frakt?

Kanskje et dumt spørsmål.
Men er det trygt? Tenker på kjemikalier o.l :oops:

Har aldri hatt problemer iht til det :-)
Så i mine øyne er det like trygt som å handle lokalt eller på norske nettsider.
Er man usikker, kan man alltids vaske det :-)

Nå har jeg sett på wish, der var det jo helt sykt mye! Spesielt til 1,5 åringen min. Men lurer på "antatt levering", er det frakt? Slik at totalsummen er inkludert frakt?
Antatt levering betyr frakt ja :) om du skal ha 3 av et produkt så må du betale 3 ganger frakten ;) korrekt, totalsummen er inkl alt.. så ingen overraskelser, om du holder deg under 350 kr grensen :)

Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app

Har en regel og det er at leker og lignende som ofte havner i munnen må vær uten giftstoffer... så ser alltid om produktet er giftfri og leser kommentarene til andre kunder.. står det at det lukter kjemisk så kjøper jeg det ikke.. klær til baby kjøper jeg uten problem .. er man misfornøyd så får man uansett igjen pengene.

Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app

Da handles det sølesmekker i store doser. Har en som jeg driver og vasker som kosta 250kr. Her får man ganske like for 9kr.

Kan du si noe om den vognpynten når den kommer? Sitter med den i handlekurven og vurderer å kjøpe den selv :p
Jeg har skrevet om den for et par dager siden her i tråden. Jeg likte den ekstremt godt. Var egentlig litt overraket over kvaliteten. Myk stoff og sydd fint. Trodde det kunne være enklere laget. Så anbefaller den 100%.

Back
Topp