Julidamenes ultralydtråd

Vi var på OUL på fredag. Det var en helt fantastisk opplevelse<3 Jordmora var kjempe flink, og hun forklarte alt vi så på skjermen. Alt så perfekt ut og det var en veldig aktiv baby! :) Vanskelig å få tatt bilder da knøtten snudde seg med ryggen til. Jordmora spurte om vi ville vite kjønn, noe vi ville. Det gjemte seg en liten frisk gutt i magehulen :) Alle dere som venter på UL, gled dere! Det var en helt fantastisk opplevelse, jeg kunne ha ligget i timesvis og sett på gutten vår :)
 
14 februar :) er vel da 18+3 troooor jeg :)
Så i år er d ingen valentinsgave som blir byttet ;-)
 
Jeg skal den 19.02 da er eg 19 uker [emoji8]. Vi gleder oss å vite hva det blir men jeg tror det er en gutt [emoji480]. Godt med gutt som første barn.
 
Skal på ny UL i morgen, er da 19+0. Allerede vært på oul men måtte tilbake for å sjekke målene på nytt siden prinsessa enda var litt liten <3
 
Va på ultralyd i dag:D va en helt fantastisk følelse å se at lille bebien va i magen og at den hadde d bra:Heartred:Heartred fikk ikke vite om d va en gutt eller jente pgr av navelstrengen lå i mellom:hilarious: ble flyttet fra 9juli til 8juli så termindatoen ble ik store forskjellen:p
 
Ultralyd 9/2 her :)
Er da 17+6 ifølge jordmor, eller 16+2 ifølge mine egne beregninger.
Blir spennende å se hvilken termin vi får :smiley-bounce022
 
Last edited:
Back
Topp