Kjønn

Ingen som ikke ønsker å vite? Beundrer egentlig de som klarer å vente [emoji28] Jeg lekte litt med tanken selv disse dagene, da jeg har to fra før og kjøresten har ei, men han virket ikke noe positiv til det mtp rom, ønskeliste, klær, ting osv [emoji28][emoji85] Men vi skal snakke mer om det en annen gang [emoji1] Tviler vel sterkt på at jeg i det hele tatt kunne klart å holde meg. Altfor nysgjerrig [emoji23][emoji16]

Jeg måååå vite det, kan knapt vente [emoji28] Magefølelsen sier jente, har lagt på meg mye på hoftene, gjorde det forrige gang med dattera mi. Og ift eggløsning/sexdager [emoji28] Ca 4 uker til [emoji7] Får vi gutt ønsker jeg blå Emmaljunga vogn

Jeg vil ikke vite noe, mens mannen skal vite.. Så han har fått streng beskjed om at dersom han skal vite det får han ikke si noe til hverken meg eller andre ❤️ Jeg var litt i tvil i en periode om jeg ville vite eller ikke, men det blir som jeg alltid har tenkt at jeg ikke vil vite..

Jeg vil ikke vite noe, mens mannen skal vite.. Så han har fått streng beskjed om at dersom han skal vite det får han ikke si noe til hverken meg eller andre [emoji173]️ Jeg var litt i tvil i en periode om jeg ville vite eller ikke, men det blir som jeg alltid har tenkt at jeg ikke vil vite..
Spennende! [emoji7] Ser for meg at det før eller siden ville blitt røpet, ihvertfall her i gården. Så her må det bli enten begge eller ingen [emoji28]

Visste det sist og håper vi får vite denne gangen også. [emoji4] Og jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn det blir, men hadde jo vært praktisk med samme vi har siden vi har masse arvetøy [emoji23]

Vi skal ikke vite :-D
Visste sist pga at vi måtte kjøpe nesten alt av utstyr, men nå har vi jo absolutt alt vi trenger utenom evt jenteklær, men har masse nøytralt jeg kan bruke før man får kjøpt nytt om det skulle være ei jente :)
Ellers er vogna hvit, vippestolen svart, osv :) Ble så inspirert av andre som har valgt å ikke vite. Fødselen blir så utrolig spennende! Og navn kommer etterhvert, det fant vi ut sist. Hadde navnet klart, men det passa ikke til han i det hele tatt :-)

Spurte kjæresten om det i går, og han sa heldigvis at vi skulle vite ;)

Vil vite så fort som mulig:D er fryktelig nysgjerrig og det er så mye annet ved en graviditet og barselsperioden man ikke kan forberede seg på, så da syns jeg det er fint å ha noe konkret å forholde seg til:) i tillegg har vi navn klare, og vil gjerne bruke det mens lille fortsatt er i magen. Hvilket kjønn det blir betyr ikke noe, selvsagt.

Back
Topp